piątek, 28 czerwca 2013

Guerlain Kiss Kiss Maxi Shine- 671 Baby Shine




W tym złotym, biżuteryjnym opakowaniu mieści się nabłyszczająca szminka do ust. Do wyboru mamy dość sporo odcieni, a mój 671 Baby Shine to połyskujący, jasny róż.

Szminka posiada dużo mikroskopijnymch drobinek, które na ustach nie są zbyt widoczne ( przynajmniej u mnie), a mimo to usta wyglądają naprawdę efektownie. Są nabłyszczone, optycznie większe, gładsze,a całości dopełnia ładny, przejrzysty kolor, który pasuje do praktycznie każdego makijażu i na każdą okazję.

  Jej trwałość jest dobra, bez jedzenia i picia trzyma się ok. 3godz, a kiedy już zejdzie pozostawia usta miękkie i nawilżone. Pachnie raczej kosmetyczne, choć słyszałam,że niektórzy doszukują się w tym aromacie jakoś konkretnych nut. Ja nic oprócz delikatnej, szminkowej woni nie rozpoznaję. Tak samo pachnie inny, posiadany przeze mnie błyszczyk Guerlain Kiss Kiss Laque.

Ta szminka jest jedną z moich ulubionych na lato.

Ocena 5/5

Pojemność: 3.8g

Cena: ok 30€

Dostepnosc: internet, perfumerie

Jak Wam się podoba Kiss Kiss Maxi Shine?  Używałyście tej szminki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz