niedziela, 23 czerwca 2013

Oceanic AA Ultra Nawilżanie BB Krem






Kolejny BB, który testuję to Ultranawilżający 9w1 marki Oceanic AA. 
Nie wiem dlaczego, ale wszystkie te podstawowe wersje europejskich kremów BB, czyli dopasowane teoretycznie do każdego rodzaju cery jakoś mi nie odpowiadają. Są za tłuste i sprawiają, że moja cera błyszczy się po nich niesamowicie. Ten krem niestety nie jest wyjątkiem.

Odcień jasny, który posiadam jest dla mnie za ciemny o jakieś pół tonu. Na zdjęciu może tego tak nie widać, ale kiedy rozsmaruję krem na twarzy jest to zauważalne. Nie zdziwiło mnie to, bo praktycznie z każdym kremem BB w kolorze jasnym tak mam, ale strasznie mnie to denerwuje, bo jeśli ma być jasny to dlaczego nie dopasowuje się do odcienia skóry? 
Jakoś sobie z tym radzę nakładając transparentny puder sypki, który lekko ten ´´jasny´´ kolor kremu rozjaśnia, ale chyba nie o to tutaj chodzi...
Krem ma dobrą konsystencję, jest średnio gęsty i praktycznie bezzapachowy. Aplikacja palcami jest szybka i bezproblemowa.Szkoda tylko, że zaraz po nałożeniu błyszczę się jak latarnia, a pory są rozszerzone, ten sam rezultat mam po BB Garniera i Maybelline. 

Obowiązkowo muszę użyć pod ten krem kremu matującego,a potem dobrego pudru, bo inaczej ten błysk oślepi każdego:) Ja wiem,że producent nie obiecuje tutaj matowania, ale bez przesady, żeby krem aż tak nabłyszczał skórę! Nie polecam napewno  cerą tłustym i mieszanym z tendencją do nadmiernej produkcji sebum.

Zadaniem tego kosmetyku jest nawilżenie, wygładzenie, rozświetlenie, korygowanie niedoskonałości i ochrona przed szkodliwym promieniowaniem UV  ( filtr SPF 15). Krem zawiera roślinny kompleks glukozy i ksylitolu, witaminę E oraz wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS.

Zgadzam się, że cera po tym kremie jest nawilżona i gładka i za to duży plus. Jednakże wspomniane rozświetlenie to w moim przypadku wspomniany już blask przetłuszczonej cery:). Krycie jest bardzo słabe i nie nastawiajcie się, że ten kosmetyk pomoże Wam ukryć jakiekolwiek niedoskonałości. Mnie to nie przeszkadza, bo nie mam cery problemowej. 

Podsumowując: to nie jest krem idealny, ale nie jest poprostu dobrany do mojej tłustej cery. Dużo bardziej zadowolone będą z niego posiadaczki cery suchej bądź normalnej. 

Ocena 3/5  

Pojemność: 50ml

Cena ok. 17zł

Dostępność: drogerie internetowe i stacjonarne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz