środa, 26 czerwca 2013

Rihanna Rebelle EDP

Mój zapach na dziś


Rihanna to obecnie jedna z najpopularniejszych amerykańskich wokalistek. Jest jej pełno na plotkarskich stronach w internecie, gdzie co rusz szokuje nas swoim wyglądem bądź wypowiedziami.
Nie jestem jej fanką, nie lubię jej stylu bycia ani muzyki, ale mimo to byłam ciekawa jaki zapach wylansuje.Nie znam ( jeszcze) jej poprzedniej propozycji Reb´l Fleur ani najnowszego Nude. Spodziewałam się przesłodzonej landrynki lub bezpłciowego owocowego kompotu, czyli w sumie tego co zwykle serwują nam zapachy gwiazd i celebrytek. Opisywane perfumy należą do kategorii owocowo-kwiatowej  z wyraźą nutą gourmand.

Rebelle  to w moim przekonaniu naprawdę udana kompozycja.
Otwarcie to intensywne akordy gorzkiej czekolady i ciemnej kawy. Te nuty zdecydowane dominują na mojej skórze, ale nie są przesadnie słodkie, tylko takie ´´w sam raz´´. Gdzieniegdzie wychyla się nieśmiało truskawka,a póżniej dołacza kremowa nuta heliotropu.
Jest przytulnie, troche nawet prowokacyjnie, choć nie wiem czemu Rebelle kojarzy mi się z zapachem Świąt Bożego Narodzenia, z ciasteczkami.
Trwałość jest bardzo dobra, ale to oczywiście kwestia indywidualna. Na mnie większość perfum utrzymuje się cały dzień i nie inaczej jest z tymi.

Widzę ten zapach na kobiecie, która nie boi się nowych wyzwań, lubi od czasu do czasu ´´tupnąć noga´´, zdarza jej się być niegrzeczną, ale nie traci przy tym swojego kobiecego uroku i seksapilu. Czyli na chyba każdej z nas:)

Flakonik natomiast miał odwzorowywać obcas szpilek, ale niestety jakoś marnie to wyszło. Nie podoba mi się, dla mnie jest jakiś taki tandetny, ale co kto lubi.

Rebelle to perfumy, które spodobają się większości.  Zachęcam do przetestowania.

Nuty zapachowe:

nuty głowy: śliwka, truskawka, imbir

nuty serca: heliotrop, kakao, orchidea

nuty bazy: piżmo, paczula, ambra, kawa

Flakonik 50ml kosztuje ok. 25€


Znacie zapach? Spodobał się Wam, a może wręcz przeciwnie? 

2 komentarze:

  1. Jest dostępny w Polsce chyba tylko w internetowych perfumeriach. Mimo wszystko warto przetestować:)

    OdpowiedzUsuń