czwartek, 20 czerwca 2013



Yves Rocher- Sexy Pulp- mascara pogrubiająca


 



 Tusz do rzęs to dla mnie kosmetyk podstawowy. Wybieram te pogrubiająco-wydłużające, bo moje rzęsy mimo, że są długie to mogłby być bardziej gęste. 

Sexy Pulp posiadam w dwóch wersjach kolorystycznych czarnej ( którą zakupiłam sama) oraz granatowej ( otrzymałam jako gratis do zamówienia).  Technicznie niczym nie różni się ona od czarnej, a jak zobaczycie na zdjęciu z pomalowanymi oczami granat wygląda jak czarny, jedynie przy demakijażu (ewentualnie jeśli przyjrzymy się z bardzo bliska) widać na płatku kosmetycznym, że malowałyśmy rzęsy tuszem innego koloru.
Natomiast czarny jest intensywny, żaden z niego grafit jak to czasem bywa w przypadku innych tuszy.

Szczoteczka jest gruba, ma średniej długości włosie, ale dobrze mi się nią maluje. W ogóle mnie nie sa straszne nawet te super wielkie i grube ´´szczoty,´´ bo operowanie nimi to kwestia wprawy. Nie ma też dla mnie znaczenia, czy tusz ma szczoteczke z plastikowego włosia czy tradycyjną.
Tusz ma idealną konsystencję tj. nie jest ani za rzadki ani za gęsty w związku z czym nie brudzi powiek w trakcie malowania, nie odbija się na nich. Malowanie idzie szybko i sprawnie, a  jedna warstwa daje delikatny typowo dzienny efekt. Ja zawsze maluję rzęsy trzykrotnie, bo lubię kiedy są widoczne. 

Pogrubienie jest jak najbardziej ( widać to zwłaszcza jeśli ktoś na nas patrzy z boku), wydłużenie również. Maskara nie skleja rzęs i ich nie usztywnia. Zauważyłam też, że dzięki tej szczoteczke też trochę je wywija, a wiem co mówię, bo moje rzęsy bez pomalowania są proste jak druty. Po trzech warstwach efekt jest taki jaki lubię, czyli spektakularny.

U mnie ten kosmetyk nie kruszy się i nie rozmazuje,a zmycie go najzwyklejszym płynem czy mleczkiem do demakijażu jest bezproblemowe. 
Fajny tusz, zresztą ja w ogóle jestem fanką tej marki:) Nie kupię go ponownie, bo mam dwa egzemplarze i to wystarczy, a na rynku jest jeszcze wiele nieprzetestowanych przeze mnie tuszy.
Polecam go jak najbardziej.

Ocena 5/5
Pojemność: 9ml
Cena 13,90€ ( w fińskim YR)
Dostepność: salony YR lub firmowa strona internetowa



wersja niebieska


wersja czarna
na zdjeciu rzęsy pomalowane Sexy Pulp w kolorze granatowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz