czwartek, 25 lipca 2013

Bell Air Flow nr 709







Bardzo ładna ´´pomidorowa´´ czerwień z połyskiem. Lubię ją nosić od czasu do czasu jako odskocznię po ciemnych kolorach, a ten czerwony naprawdę zwraca uwagę.

Sam lakier technicznie jest niezły, bo i pędzelek pozwala na szybką i bezproblemową aplikację, gdzie jedna warstwa już dobrze kryje ( ja jednak zawsze nakładam dwie) i czas schnięcie jest optymalny.

To ponoć lakier z przepuszczającą powietrze formułą, supertrwały. No niestety z tą trwałością jest nie za dobrze. Za supertrwały lakier uważałabym taki, który trzyma się tydzień lub ponad tydzień, a Air Flow po 2-3 dniach ( na dobrej bazie i top coacie)  już ściera się z końcówek, a gdzieniegdzie też odpryskuje. Nie wykonuję żadnych prac domowych bez rękawic, więc to nie wina detergentów, ale właśnie tej nieszczęsnej ´´super trwałości´´. Niemniej kolor bardzo mi przypadł do gustu.

Ocena 4/5

Cena: 10zł / 10ml

Dostępność: drogerie m.in Hebe, ale widziałam też w Biedronce


Jak Wam się podoba ten kolor?  Używałyście innych odcieni tego lakieru?


2 komentarze:

  1. lubię taką czystą czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też i szczerze powiem, że dziś co chwila zerkam na moje panzokcie, bo ten kolor jets poprostu świetny.

    OdpowiedzUsuń