niedziela, 28 lipca 2013

Malinowy róż na ustach- to lubię!


Lumene Natural Code Smile Booster nr 13   Raspberry Pink





Szukałam szminki w intensywnym, malinowym odcieniu i w oko wpadła mi właśnie ta.
Kolor jest rzeczywiście mocny, wręcz elektryzujący i nie da się przejść nie zauważoną mają go na ustach. Do tego wystarczy delikatniejsze podreślenie oczu i letni makijaż gotowy!

Szminka jest bardzo łatwa w aplikacji, gładko sunie po ustach, ale mogłaby trochę lepiej je nawilżać. Mam problem z suchością ust i akurat pod tę pomadkę muszę nakładać balsam nawilżający.
Nie ma w sobie żadnych drobinek i daje wykończenie pół matowe. Jest dosyć trwała, nie zostawia nieestetycznych śladów na szklankach. Picie i jedzenie zniosła całkiem nieźle, poległa natomiast zupełnie przy jedzeniu lodów :)
Jej zapach jest bardzo słaby taki kosmetyczno-owocowy. Smaku na szczęście nie posiada.

Jeśli szukacie odważnego kolorku na wakacje  ( choć nie tylko)  to zachęcam do zapoznania się z Smile Booster, bo do wyboru jest 10 innych, fajnych odcieni.

Ocena 4/5

Cena: ok. 7-8€

Dostępność: nie jestem pewna, gdzie w Polsce można kupić ten produkt, pewnie drogeriach internetowych, natomiast w Finlandii są łatwo dostępne w marketach, drogeriach i perfumeriach. Ja zakupiłam w sklepie Antilla.

Jak Wam się podoba ten kolor?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz