sobota, 20 lipca 2013

Maybelline Dream Pure BB 8in1


Ten krem BB to chyba jeden z najlepszych dla mnie europejskich odpowiedników takich kremów.
Testowałam ich już dużo i za każdym razem coś było nie tak:  a to odcień za ciemny, a to po chwili od nałożenia świeciłam się jak księżyc w pełni. Z Dream Pure jestem na tyle zadowolona, że mam zamiar kupować go regularnie o ile oczywiście nie znajdę czegoś jeszcze lepszego.

Posiadany przeze mnie odcień Light jest rzeczywiście jasny i idealnie stapia się z moją cerą. Myślę jednak, że jest stworzony do naprawdę jasnych karnacji i jeśli macie już ciut ciemniejsze to radzę wybrać kolor Medium, który dla mnie z kolei jest za ciemny i  za bardzo się odznacza.

Konsystencja jest średnio gęsta i nie sprawia kłopotów przy aplikacji zarówno palcami jak i płaskim pędzlem do podkładu. Krem w ogóle nie jest tłusty, od razu po nałożeniu matowi moją skórę, ale i tak wykańczam go jeszcze sypkim pudrem.
Całkowity mat mam zapewniony na ok. 4-5godziny , póżniej czoło jak zawsze błyszczy się najbardziej, ale i tak to nic w porównaniu z tym co wyczyniała u mnie podstawowa wersja tego kremu BB do każdej skóry- oślepiający błysk i okropnie rozszerzone pory już w minutę po nałożeniu!

Krem zawiera 2% kwas salicylowy, ale nie zauważyłam, aby miał on jakiekolwiek działanie na mojej skórze. Wypryski przytrafiają mi się rzadko, a jeśli już to ten krem ich nie zwalcza, ani nie sprawia, że goją się krócej.
Krycie jest bardzo słabe i to należy mieć na uwadze.Napewno za pomocą tego kosmetyku nie ukryjemy niedoskonałości , nadaje się więc dla cery bez dużych problemów. Duży plus za miejski filtr SPF 15!


Jak dotąd tek krem BB przypadł mi do gustu, ale próbuję, inne przeznaczone do mojego typu cery, więc kto wie może zmienię zdanie?

Ocena 4/5

Dostępność: drogerie oferujące kosmetyki Maybelline

Cena:  ja kupiłam za 9,50€


Co myślicie o tym kremie BB? Testowałyście go już?



1 komentarz:

  1. Mam i sprawdził się fajnie w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń