niedziela, 21 lipca 2013

Mój zapach na dziś


 Yves Rocher Comme une Evidence 10 ans 








Róża,jaśmin i moja ulubiona paczula. Te trzy składniki tworzą ten interesujący, romantyczny zapach.
Żaden z nich nie ´´wychyla się przed szereg´´, ale wszystkie razem tworzą spójną całość.
Zapach ten należy do kategorii szyprowo-kwiatowej i najbardziej lubię go nosić wiosną.
Nie jest ciężki, dlatego myślę, że spodoba się miłośniczkom aromatów kobiecych, delikatnych, ale pozostawiających za soba zapachowy ślad.
Stworzono go na dziesięciolecie pierwotnej wersji Comme une Evidence, ale pierwowzór różni się nutami zapachowymi.
Trwałość jest średnia- na mojej skórze ok. 4 godziny.

Zachęcam do przetestowania!

Nuty zapachowe: róża, jaśmin, paczula

Cena: ja swój flakonik 50ml kupiłam w promocji za 17,90€, ale cena regularna wynosi ok. 44€

Dostępność: nie widziałam go w polskim Yves Rocher, ale jest dostepny w Finlandii i innych krajach na stronie internetowej marki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz