środa, 31 lipca 2013

Oceanic- AA- Cera Mieszana- płyn micelarny + peeling 2w1






Tak samo jak ważny jest dla mnie staranny makijaż tak nie wyobrażam sobie pójść spać nie zmywając dokładnie twarzy z wszystkich zanieczyszczeń. Nie uznaję demakijazu bez użycia wody, bo wtedy czuję się nieświeżo i mam wrażenie, że ciągle jeszcze coś jest do zmycia.
Dlatego też mimo, iż stosuję płyny micelarne to wolę je w roli codziennego toniku. Natomiast peeling mam jeden ulubiony  ( dotychczas był nim morelowy St.Ives, ale chyba juz go nie produkuja, teraz zmienilam na podobny produkt z Sorai) i jego się trzymam.

Marka Oceanic proponuje nam produkt 2w1, czyli płyn micelarny do zmywania makijażu ( omijajac okolice oczu) oraz peeling. Brzmi nieźle i z pewnością mogłoby zaoszczędzić trochę czasu. Niestety mimo, że pomysł był dobry to już wykonanie nie za bardzo. Zdeycydowanie wolę płyn i peeling osobno, a opisywany tu kosmetyk jeszcze bardziej mnie w tym utwierdził.

Kosmetyk ten ma za zadanie usunąć makijaż, regulować proces produkcji sebum, oczyszczać pory, zmniejszać skłonność do powstawania zaskórników, zmniękczać, wygładzać, a także koić skórę i usuwać zaczerwienienia. Niestety są to tylko pobożne życzenia producenta.
Przede wszystkim płyn w ogóle nie dae sobie rady ze zmyciem podkładu i pudru, a nie używam tych długotrwałych i kryjących. Po zużyciu 5 płatków kosmetycznych miałam już serdecznie dość tego produktu, choć wizualnie podładu na twarzy już nie było, ale dalsze przecieranie skóry pokazało co innego. Zużywając 6 płatek powiedziałam sobie, że to już ostatni i czym prędzej umyłam twarz olejkiem do demakijażu. Co za ulga! Dopiero teraz cały makijaż został dokładnie zmyty ( potwierdziło to użycie toniku).

Z kremem BB ten płyn też sobie nie radzi, a co najgorsze po aplikacji zostawia twarz klejącą i dosyć mocno błyszczącą- gdzie tu w takim razie ta redukcja sebum?
Żadnego oczyszczenia porów czy redukowania podrażnień nie zaobserwowałam. Po tym płynie moja cera jest jedynie troszeczke gładsza, ale w ogóle nie ma porównania z użyciem tradycyjnego peelingu mechanicznego.Muszę też dodać, że bezposrednio po przetarciu skóry odczuwalne jest leciutki, kilkusekundowe mrowienie, pewnie za sprawą kwasów AHA.

Obecnie używam tego płynu w charakterze toniku i tu radzi sobie przeciętnie, a w każdym razie gorzej od innych. Dlatego raczej nie polecam zakupu. Po co wydawać pieniądze na coś, co słabo działa kiedy można kupić sprawdzony produkt?

Ocena 2/5

Cena: ok. 13zł / 200ml

Dostępność: drogerie


Używałyście tego produktu? Jakie macie o nim zdanie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz