poniedziałek, 26 sierpnia 2013

John Frieda- Brilliant Brunette- szampon nawilżający i odżywka


konsystencja szamponu



konstystencja odżywki


Zestaw ten kupiłam, kiedy jeszcze farbowałam włosy na odcień gorzkiej czekolady, a obecnie wróciłam do swojego naturalnego koloru średniego blondu, który bardzo mi odpowiada i nie farbuję włosów w ogóle.
Jestem sceptycznie nastawiona na wszelkie produkty do włosów mające zachować kolor  na dłużej, bo czy używałam tych zwykłych marketowych, czy wydawałam niemałe sumy na te z salonów to i tak musiałam odświeżyć kolor po ok 1,5-2 miesiącach.

Szampon: ma za zadanie oczyszczać włosy, nawilżać i zmiękczać wysuszone włosy, dodawać objętości i jak zaznacza producent nie koloryzuje on włosów. Zawiera napar z liści herbaty i pokruszone perły. Zarówno na włosy blond jak i brązowe ten szampon działa tak samo, czyli rzeczywiście całkiem nieźle oczyszcza, odczuwalnie je zmiękcza i nawilża ( czuć to juz w trakcie mycia, bo włosy nie sa  ogóle splątane,a  właśnie przyjemnie gładkie), ale nie zauważyłam w żadnym wypadku,aby dodawał objętości, a co więcej moja fryzura jest trochę oklapnięta i za bardzo wygładzona. Kolejnego dnia gdzieś koło południa włosy już zaczynają być nieświeże i to jasno daje mi do zrozumienia, że dla włosów takich jak moje tj. zdrowych i nieprzesuszonych ten szampon jest trochę za ciężki. Obiecywanego blasku włosów jednak się tutaj nie dopatrzyłam, ale moje włosy są naturalnie błyszczące, więc aż tak mi na tym nie zależało.
Jego konsystencja jest dość rzadka,pieni się mocno i dośc ładnie pachnie -typowo kosmetycznie i ten zapach w połączeniu z odżywką jest wyczuwalny na włosach jeszcze przez jakis czas po umyciu.

Odżywka: jak widać na zdjęciu powyżej, odżywka jest dużo bardziej gęstsza niż szampon i nie spływa z włosów w trakcie nakładania, pachnie tak samo jak szampon.
Zmiękcza włosy i jeszcze bardziej je wygładza ( dlatego tez miałam je trochę obciążone) i sprawia, że łatwo można je rozczesać. Nie zaobserwowałam jakiś większych właściwości.

Mam wrażenie, że te kosmetyki przeznaczone są bardziej dla włosów suchych, farbowanych i takim też je polecam, bo to w sumie całkiem dobre, drogeryjne produkty. Do tej wersji już nie wróce, ale kupię tę przeznaczoną dla blondynek.

Ocena 4- / 5

Cena: 200ml szampon i odżywka kosztują ok. 35zł w Polsce,  w Finlandii ok 13€

Dostępność: W Polsce Rossmann, w Finlandii Sokos, Anttila i Kicks


Używałyście już produktów John Frieda? Jakie macie o nich zdanie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz