piątek, 23 sierpnia 2013

Maybelline ColorRama nr 749 i Dotter od Yves Rocher





czarne kropki powstały przy użyciu lakieru We Care Icon w odcieniu 23 True Black


Dotter


Lakier ColoRama nr 749 to intensywna, bezdrobinkowa żółć, bardziej bananowa niż cytrynowa.Ładna, ale samodzielnie wygląda dość nudno, więc postanowiłam tym manicure trochę ´´podrasować´´, a okazja nadażyła się kiedy otrzymałam zamówiony z Yves Rocher Dotter.

Sam lakier po jednej, a czasem i dwóch warstwach zostawia smugi i prześwity i konieczne było nałożenie aż 3 warstw do całkowitego pokrycia, z tym, że już po tej jednej kolor jest  identyczny jak buteleczce. Ma fajny, lekko spłaszczony pędzelek, dzięki którym lakier nakłada się szybko i mimo, że jest konsystencja jest trochę rzadka to nie ma problemów przy malowaniu.
Schnie szybko, a przynajmniej nie dłużej niż inne lakiery, a jego trwałość jest średnia po 3-4 dniach ściera się na końcówkach. Nie dokońca pasuje mi jednak ten odcień żóltego i nie ponowie zakupu.

Dotter zamówiłam z ciekawości, bo cena była przyjazna, a ja nigdy czegoś takiego nie używałam i tu możecie się nawet ze mnie śmiać, ale nigdy też nie dekorowałam paznokci jakimiś ozdobami, nie robiłam wzorków specjalnymi lakierami :) Brak mi do tego talentu i cierpliwości i eksperymentuje jedynie z brokatowymi lakierami czy naklejanymi. Kiedy Dotter trafił w moje ręce zabrałam się do pracy ;)  Wzięłam czarny lakier i maczając większą koncówkę Dottera w lakierze robiłam kropki na płytce paznokcia. Nie jest to czynnośc trudna ( czego sie obawiałam) tylko wymaga staranności i trwa trochę dłużej niż zwykle malowanie lakierem. Nie polecam też brać się za to, jeśli gdzieś się śpieszymy. Mnie wyszło to, jak na pierwszy raz całkiem dobrze, ale i tak nie obeszło się bez poprawek, bo na dwóch paznokciach kropeczki wyszły nierówne. Za drugi razem będę bardziej uważna.
Dotter ma dwie końcówki, więc możemy zrobić większe lub mniejsze kropki , jak tylko sobie zamarzymy:) Podoba mi się ten efekt i cieszę się, że wreszcie sie przełamałam, żeby wypróbować czegoś nowego.

Ocena lakieru 4 / 5

Cena: lakier 7ml / ok.10zl,w Finlandii ok 5,60€, Dotter na str. polskiej kosztuje 14,90, a w Finlandii 3,90€

Dostepność: W Polsce lakiery ColoRama sa m.in w Rossmanie, a w Finlandii wszędzie tam, gdzie są szafy Maybelline, Dotter kupicie na stronie Yves Rocher


Używałyście lakierów ColoRama? Jak Wam się podoba efekt z Dotterem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz