czwartek, 19 września 2013

Astor- Skin Match-podkład dopasowujący się do cery









Skin Match to podkład kupiony przypadkiem i z miejsca stał się moim ulubieńcem razem z podkładem 123 Perfect Bourjois. Ciężko mi dobrać podkład, który będzie matował, nie robił efektu maski, będzie miał średnie krycie, a przy tym paleta kolorów będzie sensowna, no i oczywiście taki podkład nie ma prawa zapychać. Te wszystkie zalety posiada właśnie Skin Match.

Używam go  idealnym dla mnie odcieniu 100 Ivory. Konsystencja jest trochę rzadka, ale mnie to nie przeszkadza, bo i tak używam do nakładania pędzla. Nie ma żadnych smug, podkład rozprowadza się szybko i rzeczywiście dopasowuje się on do cery ( przynajmniej mojej) sprawiając, że wygląda perfekcyjnie. Krycie jest raczej średnie i nie jest to kosmetyk dla tych, którzy   mają problemy z cerą, bo dużych niedoskonałości nie ukryje.
To nie jest podkład stricte matujący, ale moja przetłuszczająca się cere świetnie matuje na cały dzień i ewentualnie w duży upał czoło zaczyna się świecić, ale i tak po kilku dobrych godzinach.Nie gwarantuję Wam oczywiście, że i u Was tak będzie :) Co dla mnie ważne, cera nie jest przesuszona, nie wygląda ´´płasko´´, a właśnie jak to określił producent -naturalnie.

Dodatek filtru SPF 20 to duży plus, bo niestety nie każdy podkład zawiera jakikolwiek filtr.
Trwałość również jest mocną stroną tego podkładu, bo u mnie trzyma się cały dzień i nie ma absolutnie tendencji do tajemniczego znikania.Opakowanie równiez bez zarzutu i super, że posiada pompkę.

Dla mnie to kosmetyk bez wad i dopóki będzie produkowany, dopóty będę go używać  ( mam nadzieje, ze komuś coś sie nie odwidzi i nie zaczną tego cudeńka wycofywać!).Niestety jako, że jest niedostępny w Finlandii muszę go sobie sprowadzać z Polski :/

Ocena: 5 / 5

Cena: 30ml / ok 48zł

Dostępność: m.in w Rossmanie

Używałyście już tego podkładu?  Jakie macie o nim zdanie?

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego podkładu ale jak wykończę swoje zapasy to może się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, szczególnie jeśli masz cerę podobną do mojej i nie lubisz ciężkich podkładów, które czasem robią maskę:)

    OdpowiedzUsuń