czwartek, 26 września 2013

Garnier- Naturalna Pielęgnacja- Rumianek i Miód kwiatowy- szampon + odżywka





konsystencja odżywki


Lubie rumiankowe szampony. Są dosyć zwyczajne i kojarzą mi się z dzieciństwem kiedy to właśnie nimi myłam swoje blond włosy:) Dla mnie taki szampon nie musi robić cudów. Ważne, że dobrze myje, nie obciaża, ale też nie przesusza czupryny. To wszystko robi dla mnie szampon Garnier z serii Rumianek i Miód kwiatowy. Co prawda nie jest to naturalny szampon i producent trochę się zagalopował nadając mu nazwę ´´Naturalna Pielęgnacja´´ i dlatego fanki eko szamponów raczej nie będą z tego kosmetyku zadowolone. 

Szampon jak widzicie na zdjęciu ma barwę żółtawą, która dziwnie mi się kojarzy ( he he :D). Jest rzadki i wprost wylewa się z butelki. Pachnie nie rumiankiem, a jego chemiczno-kosmetyczną wariacją i mnie ten zapach nie za bardzo odpowiada, ale da się go znieść.

Kosmetyk pieni się bardzo mocno. Dla jednych to będzie wada, dla drugich zaleta. Ja nie lubię szamponów, które wcale się nie pienią, a te dające obfitą piane nie czynią mi krzywdy, więc wybieram te drugie. Włosy czyści dobrze, co prawda nie zmywa olejów ( a szkoda), ale sebum wymywa bez problemu pozostawiając włosy czyste i lekko splątane, ale ja i tak nie wyobrażam sobie nie użyć odżywki po żadnym szamponie. Po wysuszeniu moja fryzura jest lekka, a włosy miękkie, puszyste ( nie mylić z napuszonymi) i przyjemne w dotyku. Ten szampon ich jakoś nie nawilża i do suchych włosów może być nieodpowiedni, ale też nie zauważyłam,abym miała po nim przesuszone kosmyki.Nie ma on żadnego wpływu na odcień włosów, a mój naturalny średni blond nie jest bardziej świetlisty czy coś w tym stylu. Nie zależy mi jednak na tym i w sumie dobrze dla mnie, że to taki zwyczajny, codzienny szampon, bo akurat takiego potrzebowałam.

Dam tylko minusa za opakowanie. Butelka raz spadła mi z niewielkiej odległości i odłamała się cała klapka. Teraz muszę uważać, żeby szampon przypadkiem mi się nie rozlał. 

 Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, CI 19140/Yellow 5, Chamomilla Recutita Extract/Matricaria Flower Extract, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mipa, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Polyquaternium-10, Salicylic Acid, Mel/Honey, Linalool, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Isopropanolamine, Caramel, Citric Acid, Buthylphenyl Methylpropional, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Glyceryl Laurate, Parfum/Fragrance

Ocena 4 / 5

Cena: szampon  występuje w dwóch pojemnościach : 250ml / ok 8zł i posiadanej przeze mnie 400ml/ 12zł

Dostępność: ja kupowałam w Rossmanie

Odżywka natomiast jest najzwyklejsza, która nic poza zmiękczeniem włosów nie robi.
Jest rzadka, pachnie tak samo jak szampon  ( czyli niezbyt ładnie). Moje włosy są po niej trochę bardziej miękkie, ale nie stwierdziłam, aby jakoś lepiej się rozczesywały, bo i tak nie mam z tym problemu. Nie nawilża jakoś wybitnie i do suchych włosów napewno będzie za słaba, ale też nie obciąża fryzury. Nie spodziewajcie się wiele po tym produkcie, jest wyjątkowo przeciętny i napewno nie kupię go ponownie.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glyceryl Stearate, CI 19140, CI 15985, QUaternium-80, Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract, Eugenol, Mel, Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Sulicylate, Linalool, Propylene Glycol, Geraniol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum

Ocena 3/ 5

Cena: 200ml / ok. 8zł

Dostępność: powinna być na tej samej półce, gdzie szampon z tej serii

Używałyście już tych produktów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz