poniedziałek, 23 września 2013

Oceanic-AA- Eco- Ogórek-krem matujacy do skóry tłustej i mieszanej







Moja cera mimo, że jest tłusta nie potrzebuje obowiązkowo kremów matujących, bo nadmierny błysk da się okiełznać, a jak już kiedyś wspominałam w moim przypadku dobry podkład i puder załatwiają sprawę na praktycznie cały dzień. Nie znaczy to jednak, że nie mam na swojej półce kremów typowo matujących i jedynym z nich jest właśnie ten kosmetyk naszej polskiej marki Oceanic z ekologicznej serii, który jednak jest wyjątkowo beznadziejny. To typowy przykład kosmetycznego bubla, bo nie spełnia ani jednej obietnicy producenta.

Zaczynając od opakowania: szklany słoiczek, nic ciekawego, a w środku średnio gęsty krem nie pachnący  ( na szczęście) ogórkiem, a dosyć neutralnie, kremowo. Nakładając ten krem po raz pierwszy miałam wrażenie, że nie będzie on matował, bo ta konsystencja przypomina mi kremy nawilżające lub niektóre półtłuste i nie pomyliłam się.
Kosmetyk od razu po nałożeniu zostawia na mojej skórze oblepiająca, tłustą warstwę i potrzebuje ona dłuższego czasu do wchłonięcia, ale i tak nie robi tego całkowicie i przez cały dzień czuję ten niemiły film na twarzy. Tak przecież nie powinien zachowywać się krem matujący!
Co więcej skóra od początku dosyć mocno się błyszczy, a po obiecywanym macie nie ma ani śladu przez cały dzień. Coś mi się zdaje, że producentowi kotły w fabryce się pomieszały i do słoiczka na krem matujący wlał krem tłusty. Dziwna sprawa, żeby krem matujący wręcz wzmagał wydzielanie sebum i mam też wrażenie, że zapycha pory, bo za każdaym razem kiedy go użyję pojawiają mi się niedoskonałości szczególnie na czole, gdzie nigdy nic mi nie wyskakuje.

Oprócz tego lekko wygładza skórę, ale nie dopatrzyłam się innego działania pielęgnacyjnego. Miał matować, a działa zupełnie odwrotnie.
Na pochwale zasluguje jedynie fakt, ze papierowe opakowanie w całości moze być poddane recyklingowi, a i skład, w którym znajdziemy: organiczny ekstrakt z ogórka, olej z passiflory, roślinną glicerynę, witaminę E oraz organiczny ekstrakt z pestek dyni, jest krótki i 99% składników jest pochodzenia naturalnego.

Po stokroć mówię temu kosmetykowi NIE!
 
Sklad:Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Cetyl Ricinoleate, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum, Cucumis Sativus ( Cucumber) Fruit Extract, Octylododecanol, Passiflora Incarnata Seed Oil, Tocopherol Acetate, Cucurbita Pepo Seed Extract, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum




Ocena 1/ 5

Cena : 50ml / ok 40zł

Dostępność: nie jestem pewna, czy seria Eco jest dostępna w Rossmanie, widziałam ten krem w internetowych aptekach m.in. Dbam o Zdrowie

Stosowałyście ten krem lub inny kosmetyk z tej linii?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz