piątek, 20 września 2013

We Care Icon-Fashion Nails nr 23 True Black



Czerń na paznokciach to mój ulubiony kolor i taki lakier zawsze muszę mieć u siebie. Tym razem kupiłam w fińskiej perfumerii lakier We Care Icon właśnie w odcieniu najczarniejszej czerni:).

Marka We Care Icon jest dostępna jedynie w sieci perfumerii Sokos Emotion i znajdziemy w niej także m.in tusze, cienie, szminki itp, a wszystko to w przystępnych cenach.
Opisywany lakier jest bardzo dobry, choć z jednym ´´ale´´, którym jest niby poręczny pędzelek, lekko spłaszczony, ale mogłby być taki sam jaki mają lakiery Rimmel, którymi maluje mi się rewelacyjne, a tu miałam problem z brudzeniem skóry wokół paznokci. Dobre jednak to, że te niedociągnięcia można szybko usunąć patyczkiem kosmetyczym nasączonym zmywaczem.

Jedna warstwa nie robi smug ani prześwitów, ale druga jest konieczna, aby kolor był intensywny. Lakier nie ma żadnych drobinek ( w tym wypadku to dobrze) i ma ładny połysk. Schnie bardzo szybko, moim zdaniem szybciej niż inne lakiery, których używam np. Wibo, a jego trwałość wynosi ok. 4 dni, póżniej ściera się na końcówkach. Zmywa się szybko każdym zmywaczem ( ja używam tego z Isany). No i jeszcze jedno: lakier nie zawiera szkodliwego formaldehydu co nie jest wcale takie oczywiste, bo niestety wciąż są tego typu kosmetyki  naładowane tym świństwem i od nich radzę trzymać się z daleka.

Nie wiem, czy kupię go ponownie, choć uważam, że to dobry lakier i napewno warto się zainteresować nim jak i innymi produktami tej marki, co też uczynię :) i już upatrzyłam sobie kolor 21 Magic Sapphire.

Ocena 4/ 5

Cena: 5ml / 4,50€

Dostępność : tylko w Sokos  Emotion w Finlandii


A jaki kolor na paznokciach Wy najbardziej lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz