piątek, 27 września 2013

Wibo-Gel Like nr 5 Mary Rose





Róż na paznokciach to nie jest mój kolor i zobaczyć go u mnie można niezmiernie rzadko. Sama nie kupiłabym lakieru Gel Like w odcieniu nr 5 Mary Rose, ale dostałam go do testów i nie będę narzekać:)

Kolor to taki malinowy róż z jakby różowawą poświatą ( widać to delikatnie w mocniejszym oświetleniu) i wybrała go dla nas blogerka Jamapi z  blogu www.wchwililuzu.blogspot.com  , którą pozdrawiam:) Pędzelek natomiast jest ani niezbyt cienki ani nie spłaszczony, a mimo to maluje sie nim wygodnie i lakier nie ma tendencji do brudzenia skóry wokoł paznokci czego osobiście nie znoszę.

Jedna warstwa nie robi smug ani prześwitów i daje kolor taki sam jak w buteleczce, ale ja i tak dokładam drugą. Lakier schnie szybko, a jego trwałość jest typowa dla lakierów, czyli ok 4 dni i nic dłużej. Później ściera się z końcówek. Można go łatwo zmyć każdym zmywaczem i tu dodam, że Gel Like nie barwi płytki paznokcia, a wspominam o tym dlatego, że zrobił to opisywany przeze mnie lakier Sephora w odcieniu Curacao i nie schodziło to ponad tydzień - w ten oto sposób lakier wylądował z hukiem w koszu.

Lubię wszystkie lakiery z tej serii, ale wolę inne odcienie co nie znaczy, że Mary Rose mi się nie podoba:)

Ocena 4 / 5

Cena: 8,5ml / 6zł

Dostępność: tylko w Rossmanie


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz