poniedziałek, 30 września 2013

Zużycia miesiąca- wrzesień 2013



Oto moje zużycia w tym miesiącu : 




1. Dr Irena Eric-Pharmaceris-Sensi-Micellar- płyn micelarny do delikatnego oczyszczenia i demakijażu twarzy i oczu

Ten płyn pokazywałam Wam niedawno TU . Nie zmieniłam o nim zdania. Jest poprostu dobry, ale nie zamierzam powtarzać zakupu.

2. Nivea Baby- kojący krem przeciw odparzeniom

Kremu używałam u mojego dziecka, które nigdy nie miało odparzeń również dzięki regularnemu używaniu tego typu kosmetyków.Opisywany krem jest gęsty, biały i pachnie bardzo delikatnie, identycznie jak większość produktów z tej linii dziecięcej. Zawiera ekstrakt z kiełków pszenicy i tlenek cynku. Moim zdaniem spełnia on swoją rolę i chroni przed odparzeniami, a także łagodzi niewielkie podrażnienia i zaczerwienienia.
Pewnie kupię go ponownie.

Ocena 5 / 5

Cena: 100 / ok 13zł

Dostępność : jest m.in w Rossmanie

Skład: Cera Microcristallina. Zinc Oxide, Lanolin, Paraffinum Liquidum, Talc, Aqua, Polyglyceryl-3 Distearate, Triticum Vulgare Germ Oil, Panthenol, Magnesium Sulfate, Methylisothiazolinone, Parfum


konsystencja kremu A-Derma Exomega
  

konsystencja kremu Planet Spa




3. Pierre Fabre- A-Derma-Exomega- krem nawilżająco-zmiękczający

Miałam go używać u siebie, ale jednak okazał się trochę za tłusty i zdecydowałam smarować nim mojego Maluszka ( który ma skórę normalną) po kąpieli, bo ten krem nadaje się także dla dzieci i niemowląt i wszystkich cierpiących na atopowe zapalenie skóry i jej nadmierną suchość. Zawiera wyciąg z młodych pędów owsa Rhealba i Filaxerynę.
Jest niezbyt gęsty, tłustawy i bezzapachowy. Bezpośrednio po zaaplikowaniu zostawia dość mocno wyczuwalny film na skórze, któremu wchłonienie się zajmuje kilka minut i od razu można odczuć jak  bardzo wygładzona i nawilżona jest skóra.
Natomiast na mojej suchej skórze również działał bardzo dobrze, a ciało było mocno nawilżone jeszcze przez dwa dni i wtedy też mogłam zrezygnować z nakładania balsamu po wieczornej kąpieli co nieczęsto mi się zdaża.
Nie powiem Wam jak ten kosmetyk się sprawdza w przypadku skóry naprawdę wymagającej i atopowej, ale jeśli poszukujecie remedium na przesuszoną skórę, której nic nie pomaga to śmiało polecam Exomega!

Ocena 5 / 5

Cena: 200ml / ok 40zł

Dostępność: tylko w aptekach

Skład: Aqua, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Cyclomethicone, Glycerin PEG-12, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, (Oenothera Biennis Oil), Myreth-3, Myristate Polyacrylamide Niacinamide, 10-Hydroxydeconoic Acid, Avena Sativa (Oat Leaf)/Stem Extract, Benzoic Acid, BHT, C-13-14 Isoparaffin, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Laureth-7, Maltodextrin, Phenoxyethanol, Sodium Acetate, Tocopherol, Triethanolamine


4. PZ Cussons- Original Source- Chocolate& Mint

 Pewnie znacie już te żele pod prysznic. Dostępne są w wielu fajnych zapachach, a ja właśnie zużyłam ten o aromacie czekoladek nadziewanych miętą, czyli popularnych After Eight. 
Mimo, że ten rodzaj słodyczy absolutnie mi nie smakuje ( nie znoszę mięty, a połączenie jej z czekoladą to już dla mnie za dużo) to akurat w tym żelu mi sie to podoba, bo nie jest za mocny, czuć go jedynie w czasie mycia i nie zostaje na ciele. 
Konsystencja przypomina mi zimny budyń i ma taki sam kolor- brązowy. Kosmetyk nie wytwarza góry piany, a jednak nieźle myje i oczyszcza. Nie wysusza skóry, ale tez w żaden sposób jej nie pielęgnuje i nie nawilża. Mimo tego, że zawiera naturalne ekstrakty  to nie jest oczywiście naturalny kosmetyk. 
Tej wersji zapachowej już nie kupię. Czeka na mnie teraz butelka tego żelu o zapachu Raspberry&Vanilla.

Ocena 4 / 5

Cena: 250ml / ok 9zł

Dostępność:  jest m.in w Rossmanie

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Cocamide DEA, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane, Trioleate, Laureth-2, Mentha Piperita Leaf Extract, Theobroma Cacao Seed Extract, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Benzoate, Styrene/ Acrylates Copolymer,  Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamono Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, CI 61570, CI 19140, CI 16255, CI 16035

5. Avon-Planet SPA- Indulgence- African Shea Butter& Chocolate Truffle- Silky Body Souffle-jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Czekoladowa Trufla

Nie orientuję się, czy ten mus jest jeszcze dostępny w ofercie Avon, bo sama nie kupuję ich produktów. Ten balsam dostałam do testów i na początku zwlekała z jego użyciem,aż w końcu się przemogłam i powiem, że nawet miło mi się go używało.
Tak jak pisze na opakowaniu tak jest w rzeczywistości:  konsystencja przypomina mus, ma kolor samoopalacza i pachnie bardzo ładnie czekoladowo. Ten aromat jest naprawdę mocny i przechodzi na piżamę i pościel, więc nie radzę używać go np. w ciągu dnia, bo z pewnością zamienicie się w ´´chodzącą czekoladkę´´ i ten aromat kompletnie zdominuje łagodniejsze zapachy perfum. 
Mus niestety lubi brudzić ubrania, więc trzeba uważać przy aplikacji.

A jak z nawilżeniem i ogólną pielęgnacja?  Nie sądziłam, że będzie dobrze natomiast kosmetyk przyjemnie wygładził mi skórę ( szczególnie wyczuwalne było to na łydkach) i może nie nawilżył ją dogłębnie, aczkolwiek była ona poprostu w dobrej kondycji, zniknęła też szorstkości i stan ten trwał do następnego wieczora.
Specyfik nie jest tłusty i szybko się wchłania, ale tak jak napisałam na początku :  lepiej używać go wieczorem. Nie podoba mi się tylko, że marka Avon ma tendencje do wrzucania do swych kosmetyków alkoholu denaturowanego. Czemu to ma niby służyć?

To napewno nie jest kosmetyk, który pomoże mocno przesuszonej skórze,a codzienne mazidło o wyjątkowo przyjemnym aromacie.

Ocena 4 / 5

Cena: 200ml / ok 40zł

Dostępność: Avon

Skład: Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Butylene Glicol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Phenoxyethanol, Sesamium Indicum Seed Oil, Parfum, Triethanolamine, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-8, Methylparaben, Glyceryl Stearate Se, Ethylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Tetrasodium Edta, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Theobroma Cacao(Cocoa) Extract, Tuber Magnatum Extract, Yellow5/Cl 19140, Red 33/Cl 17200, Blue 1/Cl 42090.




A jak u Was ze zużyciami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz