środa, 30 października 2013

Wibo - XXL Lift Lash Volume






Tak jak lubię lakiery Wibo i kupuję je przy każdej nadażającej się okazji tak nie przepadam za tuszami tej marki, a XXL Lift Lash Volume dodatkowo utwierdził mnie w przekonaniu, żeby sobie ich zakup darować. Ten tusz akurat dostałam i jako, że nie satysfakcjonuje mnie efekt końcowy to skończy on w koszu.

Jestem dosyć wymagająca i od dobrego tuszu do rzęs wymagam, aby widocznie pogrubiał i wydłużał -to podstawa. Nie może też sklejać rzęś i ich usztywniać. Mimo, że ten kosmetyk jako tako sobie radzi to nie jestem z niego zadowolona, bo lubię, gdy moje rzęsy są widoczne, a tu jest to na tyle słabe, że nie chce mi się już więcej podchodzić do tej maskary.



Konsystencja od początku jest trochę sucha, choć tusz nie brudzi powiek w trakcie malowania i przez cały dzień nie rozmazuje się i nie kruszy. Nie podoba mi sie natomiast wygięta w łuk szczoteczka. Nie lubię takich i sama nie kupuję tuszów, które ją posiadaja.
Pogrubienie jak i wydłużenie jak dla mnie jest dość marne ,a po 2 warstwach tusz zaczyna sklejać rzęsy. Efekt jest typowo dzienny i chyba jedynie dla kogoś kto stawia na minimalne podkreślenie spojrzenia lub nie może sobie pozwolić na mocniejszy makijaż oczu.

Opakowanie niestety jest tandetne. Wszystkie napisy ścierają się z niego po niedługim czasie i wyglada to poprostu nieestetycznie.

Tusz zmywa się bez problemu każdym kosmetykiem do demakijażu, ale nie polecam go. Lepiej dołożyć trochę i mieć kosmetyk, który naprawdę działa.



Ocena : 2 / 5

Cena: 8g / ok 10zł

Dostępność: Rossmann

Używałyście tego tuszu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz