niedziela, 24 listopada 2013

Avon - Satin Satisfaction- satynowy mus do ust w odcieniu Plush Plum




 



Ten mus zniknął z katalogów jakiś czas temu. Miałam go wcześniej, ale oddałam  szybko Mamie, a potem się zorientowałam, że w sumie to chętnie poużywałabym go jeszcze sama i kupiłam drugi egzemplarz w tym samym odcieniu Plush Plum, czyli w opakowaniu dość mocny wiśniowy, a na ustach bardzo, bardzo delikatny. 
To co mi się podoba w tym kosmetyku to jego przyjemna, właśnie  musowa konsystencja i brak klejenia. Producent obiecuje nawilżenie i muszę się z tym zgodzić -  ten kosmetyk sprawia, że moje usta są gładkie i miękkie, ale kiedy nałożę ją na minimalnie wysuszone wargi to niestety podkreśla wszystkie niedoskonałości, więc peeling przed nałożeniem jest obowiązkowy.

Kolor jak już napisałam na poczatku w opakowaniu wydaje się intensywny, a tak naprawdę wcale taki nie jest. Śmiało można tę szminkę używać na codzień ( co czynię) nawet do mocniejszego makijażu oczu. Posiada mikroskopijne drobinki, które są niewidoczne i niewyczuwalne. Zapach jest dość chemiczny, ale znośny.Wykończenie jest satynowe, bo połysku tu niewiele w sumie pasuje mi to, bowiem nie zawsze mam ochotę na połyskujące usta i efekt ´´tafli wody´´. W ogóle jakoś ostatnio dużo bardziej wolę matowe i satynowe pomadki.
Nie podoba  mi się, że nakładanie tego musu nie jest zbyt przyjemne. Robią się jakby grudki i nie da się jednym pociągnieciem nałożyć porządaną ilość.

To nie jest szminka, którą koniecznie trzeba mieć. Jest przeciętna i nie żałuję, że została wycofana.




Ocena : 3 + / 5

Cena: 3,5ml / ok. 25zł

Dostępność: Avon

Znacie ten produkt?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz