piątek, 29 listopada 2013

Estee Lauder - Double Wear Oil Control Pressed Powder odcień 01 Light







Kiedy poszukuję jakiegoś konkretnego kosmetyku to długo chodzę, oglądam, sprawdzam, zastanawiam się i absolutnie nie daje się naciągnąć na sugestie ekspedientek, bo wiele razy się  tak ´´przejechałam´´. Jakiś czas temu intensywnie szukałam dobrego pudru matującego w kompakcie, a jako, że nie przemawiają do mnie te znane i szeroko reklamowane, dostępne tutaj w każdym miejscu to postanowiłam zakupić puder mojej ulubionej marki Estee Lauder i to był jak najbardziej trafny wybór.

Puder jest przede wszystkim lekki, nie daje efektu mąki na twarzy, bo jest na niej niewidoczny i nie zapycha porów. Zdaża mu się osypywać, ale tylko w trakcie nabierania na pędzel i wtedy trochę brudzi się przez to opakowanie, ale nie uważam tego za jakąś wielką wadę, bo nie utrudnia to używania produktu.  Odcień, który posiadam, czyli 01 Light jest idealny do mojej jasnej karnacji. Dobrze się z nią stapia i nie ´´kłóci się´´  z żadnym używanym przeze mnie podkładem.

Jeśli chodzi o funkcję matowania to powiem, że jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Ten puder wraz z odpowiednim podkładem daje mi całodzienny mat bez przesuszonej cery. Wyjatek jest tylko w bardzo upalne dni kiedy to czoło i nos wymagają poprawki po mniej więcej 6 godz.  i nie mam o to pretensji, bo w takich warunkach to zrozumiałe.

Puderniczka jest bardzo ładna i efektowna ( jak zresztą wszystkie opakowanie EL). Zaopatrzono ją w lusterko i puszek, którego się jednak pozbyłam zaraz na początku, bo nie wyobrażam sobie nakładać pudru niczym innym jak sprawdzonym pędzlem.

Czy kupiłabym ten puder ponownie? Tak, choć jestem kosmetyczną eksperymentatorką i lubię wypróbowywać ciągle coś nowego jednak ten kosmetyk polecam z ręką na sercu. Jest świetny!

Ocena : 5 / 5

Cena: 14g / ok. 150zł

Dostępność: online oraz w perfumeriach stacjonarnych


Znacie ten puder,używałyście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz