środa, 27 listopada 2013

Garnier - Essentials Hydration - krem nawilżający 24h dla cery normalnej i mieszanej












Dziwna sprawa z tym kremem, bo po pierwszym opakowaniu byłam z niego zadowolona i postanowiłam zakupić kolejne. Teraz jednak widzę, że ten kosmetyk jest dość niezłym nawilżaczem, ale do skóry mało wymagającej.
Producent przeznacza go do cery normalnej i mieszanej, a ja bym powiedziała, że lepiej nada się do tłustej i mieszanej i ewentualnie normalnej jeśli nie ma ona skłonności do przesuszeń.

Jest to lekki krem-żel o przyjemnym, świeżym aromacie, który wchłania się bardzo szybko ( u mnie praktycznie do matu) i da się wyczuć obiecywane nawilżenie z tym, że nie jest ono jakieś rewelacyjne. Poza tym twarz jest gładka i miła w dotyku tyle ten krem robi. Kiedy miałam jego pierwsze opakowanie to zaobserwowałam także poprawienie kolorytu cery , teraz już nie. Śmiało można go nakładać po makijaż i zapewniam, że nic się nie roluje , a podkład nakłada się bardzo dobrze ( chyba też za sprawą tego, że ów krem zawiera jeden z silikonów).

Podoba mi się w tym kosmetyku to, że nie przetłuszcza skóry, a co więcej nawet bez makijazu moja twarz jest matowa na cały dzień, jedynie nos świeci się po ok. 6-7 godz, ale to i tak duży wyczyn, bo normalnie po tym czasie czoło przypomina taflę jeziora w blasku księżyca :). Nie zauważyłam , aby wpływał on źle na kondycję cery.

W składzie zawiera ekstrakt z winogron, glicerynę oraz witaminę E, ale wielka szkoda, że nie zaopatrzono go w filtr przynajmniej SPF 15.   Nie podoba mi się także ten plastikowy, trochę tandetny słoiczek i wolałabym szklany.

Oceniam go jako dobry krem, który robi to co powinien. Nie kupię go ponownie, bo te dwa razy wystarczy.

Ocena : 4 + / 5

Cena: 50ml /  ok. 13zł

Dostępność : jest w Rossmanie

 Skład: Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Cyclohexasilioxane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacrylodimethyl Taurate, Pyrus Mallus Water/Apple Fruit Water, Linalool, Triethanolamine, Hibiscus Esculentus/Hibiscus Esculentus Seed Extract, Sodium Chloride, Vitis Vinifera Extract/Grape Fruit Extract, Disodium EDTA, Panthenol, Ethylhexyl Methocinnamate, Acrylates Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Tocopherol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, CI 42090/Blue 1, Ci 47005/Acid Yelloe, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum


Używałyście tego kremu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz