czwartek, 21 listopada 2013

Loreal - Color Riche Vernis nr 504 Insolent Magenta







To mój drugi lakier z serii Color Riche Vernis i jestem pod wrażeniem palety kolorów, bo jest naprawdę duża i praktycznie każdy odcień jets wart uwagi.
Sam lakier jest również bardzo dobry i w zasadzie nie mam mu nic do zarzucenia.

Jak widzicie kolor to fuksja z lekko opalizującą poświatą, która jednak po pomalowaniu nie jest widoczna. Sam lakier nie ma drobinek i daje ładny połysk.
Nakłada się go wygodnie za pomocą krótkiego i szerokiego pędzelka, choć życzyłabym sobie, aby lakier był odrobinę bardziej gęsty, bo zdaża się, że brudzi skórę wokól paznokci i jeśli przez nieuwagę nałożę go za dużo to rozlewa się po płytce paznokcia. To jednak niewielka wada i można sobie z tym poradzić.

Jedna warstwa już daje mocny, kryjący kolor, który niczym nie różni się od tego w buteleczce. Schnie nie dłużej od innychtego typu kosmetyków.
Szkoda tylko, że trwałość też nie zachwyca. Co jak co, ale myślałam, że lakiery tej marki będą trochę bardziej trwałe,a  tymczasem po 3 - góra 4 dniach nadaje się już do zmycia i za to odejmę pół gwiazdki.Ze zmyciem nie ma najmniejszego kłopotu, lakier poddaje się każdemu zmywaczowi i co dla mnie ważne nie rozmazuje się przy tym na pół palca, a niestety niektóre lakiery to robią.

Jeśli zobaczę jakiś fajny kolor, który wpadnie mi w oko to prawdopodobnie kupię Color Riche Vernis ponownie.

Ocena: 4 + / 5

Cena: 5 ml /  w Finlandii kosztuje ok  6,50 €, a w Polsce  ok 23zł

Dostępność : w PL jest w Rossmanie, a w Finlandii wszędzie tam, gdzie są szafy Loreal

Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz