wtorek, 26 listopada 2013

Rene Furterer - Okara - odżywka w sprayu wzmacniająca kolor włosów farbowanych






Mam kilka odżywek w sprayu i przyznam, że taka forma pielęgnacji włosów bardzo mi odpowiada.
Takie odżywki zazwyczaj są lekkie, nie obciążają włosów i pomagają w ich rozczesaniu, a także lekko nawilżają. 

Odżywkę Okara otrzymałam do testów i spodziewałam się po niej więcej niż po zwykłych, marketowych odpowiednikach, ale zawiodłam się. Nie, żeby to był kosmetyczny bubel, co to to nie,aczkolwiek sama napewno nie kupię jej ponownie, bo za wiele dla  moich włosów nie robi.Co prawda moje nie są farbowane i może dlatego nie widzę zbyt dużych efektów działania tego produktu.

Jest dwufazowa i należy lekko wstrząsnąć butelką przed aplikacją. Pachnie dość mocno takim trudnym do sprecyzowania aromatem, który utrzymuje się na włosach jeszcze przez jakiś czas po wysuszeniu. Ja używam jej na podsuszone ręcznikiem włosy w ilości ok. 3 ´´psiki´´ na całe włosy ( nie spłukujemy).  Zauważyłam, że ta odżywka ułatwia rozczesywanie, choć nie wiem jak będzie to wyglądało w przypadku włosów kręconych i mocno plączących się. Poza tym trochę nawilża ( napewno nie będzie to wystarczające jeśli macie problem z przesuszonymi kosmykami!) i to w zasadzie tyle.  Niczego dodatkowego się nie dopatrzyłam.

Producent zapewnia też, że odbudowuje i odżywia ona strukturę włosów, ale ciężko mi w to uwierzyć. To poprostu dość zwyczajna odżywka do niewymagających włosów, tak do używania nawet codziennie z jednym zastrzeżeniem : moje włosy ona trochę obciąża i dzieje się to także , gdy użyje jej mniej. Włosy na drugi dzień po umyciu niby wyglądają dobrze,choć już w okolicach południa tracą świeżość i ´´oklapują´´.

W składzie znajdziemy : wyciąg z hamamelisu, dwa filtry UV, witaminę E, B5 oraz wyciąg z Okara.

Jeśli farbujecie włosy i wolicie odżywki w sprayu z wyżej półki cenowej to sprawdźcie jak Okara spisze się u Was. Nie podoba mi się jednak za bardzo skład tego produktu...

Ocena : 3+ / 5

Cena: 150ml / ok. 70zł

Dostępność: apteki online i stacjonarne

Skład:Aqua, Cyclomethicone, Citric Acid, Dimethicone, Laureth-4, Amyl Cinnamal, Benzophenone-4, , BHT, Butylphenyl Methylpropional, Cetrimonium Chloride, Citral, Citronellol, Ethylhexyl Methoyxycinnamate,  Parfum, Glycine Soja Protein, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Panthenol, PEG/PPG-14/ 4 Dimethicone, Pentaerythrityl Tetra-DI-T Butyl  Hydroxyhydrocinnamate, Polquaternium-22, Propylene Glycol, Propylparaben,Tocopheryl Acetate


Znacie tę odżywkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz