czwartek, 28 listopada 2013

Wibo - Express Growth nr 174






Kiedy tylko dostałam ten lakier od razu spodobał mi się jego kolor. Jest ni to złotawy, ni khaki z drobinami  i dość trudny do określenia, ale bardzo ładny. Technicznie również nie można tu nic zarzucić.

Nakłada się go za pomocą cienkiego pędzelka i jest to w tym wypadku bardzo wygodne. Konsystencja  jest taka ´´akurat´´ tzn. ani za gęsta ani za wodnista i nie ma obaw o ubrudzone skórki czy skórę przy malowaniu co niestety czasem sie zdaża.
Jedna warstwa jednak nie wystarczy, bo lakier robi trochę prześwity, ale druga załatwia już sprawę i daje całkowite krycie. Schnie bardzo szybko, a trwały jest jak praktycznie każdy lakier, czyli 4 dni i do zmycia.

Lubię lakiery Wibo z serii Express Growth, mam ich kilka i uważam, że są jak najbardziej godne polecenia, a przy tym ich cena jest przyjazna. Nie zauważyłam po nich co prawda, aby paznokcie rosły mi szybciej aczkolwiek w ogóle mi na tym nie zależy, bowiem moje i tak rosną szybko bez żadnych´´ wspomagaczy´´.

Ocena : 5 / 5

Cena: 8ml / ok. 5zł

Dostępność: Rossmann

Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz