piątek, 20 grudnia 2013

Astor - Heidi Color Last VIP Collection Lipstick w odcieniu nr 001 Baby i Przerwa Świąteczna









Muszę mieć przynajmniej jedną szminkę w odciniu nude , bo świetnie pasuje do mocno podkreślonych oczu. Jakiś czas temu poszukiwałam takiej, bo inna poprostu złamała mi się przy malowaniu ( !). Jako, że byłam w tym czasie w Polsce to postanowiłam wybrać się do Rossmana i tam zdecydowałam o zakupie tej oto pomadki zaprojektowanej przez  znaną modelkę Heidi Klum ( nie jestem jej fanką).  Do wyboru mamy jedynie 5 kolorów, a przynajmniej tyle widnieje na stronie producenta ( gdzie indziej widziałam, że jest ich 9) Osobiście podoba mi się także ten o nr 008 Spicy i Bubbly :)

Nie żałuję zakupu, bo pomadka jest bardzo fajna. Przede wszystkim nie ma drobinek i dobrze, bo nie zawsze to lubię. Nie jest także błyszcząca, a satynowa. Jej konsystencji nie da się nic zarzucić : nie jest ani za miękka ani za sucha, gładko sunie po ustach i już jedna warstwa daje widoczny kolor.

Producent obiecuje, że usta po pomalowaniu będą miękkie i nawilżone i zgodzę się z tym. Nie muszę pod nią nakładać żadnego balsamu, a jak wspominałam mam teraz problem z przesusznymi wargami. Szminka jednak nie trzyma się obiecanych 8 godzin. Owszem mały posiłek jako tako przetrwa, ale nic więcej. Bez tego trzyma się ok. 3-4godz.

Dużym plusem dla mnie jest to, iż jej zapach jest dość neutralny i nie drażniący ( delikatnie ´´pomadkowy´´) i nie ma ona smaku, bo miałam kiedyś pewien błyszczyk -szminkę tej firmy, która posiadała ohydny posmak mydła.

Opakowanie niby jest ładne, estetyczne, ale na pierwszy rzut oka wygląda jak opakowanie szminek Chanel i to mi się nie podoba. Pewnie pomysł był taki, by produkt poprostu prezentował się elegancko tylko, że można by przecież zmienić design i kolorystykę.

Niemniej lubię szminkę od Heidi i żałuję, że nie dokupiłam od razu drugiego odcienia.

Ocena : 5 / 5

Cena: ? g ( nie ma podanej gramatury) / ok. 30zł

Dostępność : Rossmann


PRZERWA ŚWIĄTECZNA

Jako, że zbliżają się Święta to jestem trochę zabiegana i muszę zrobić krótką przerwę w dodawaniu postów.  Kolejny pojawi się  7 stycznia 2014 .

Życzę Wam zdrowych, radosnych, kolorowych i pięknie pachnących Świąt Bożego Narodzenia oraz udanej sylwestrowej zabawy ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz