środa, 18 grudnia 2013

Eveline - Volume Celebrities Mascara






Drugi tusz od Eveline, który niezmiernie przypadł mi do gustu! Kupiłam go za poleceniem pani w drogerii kiedy poprosiłam o taki, który będzie dobrze pogrubiał i wydłużał. Pani sprzedająca stwierdziła, że jej klientki chętnie kupują Volume Celebrities, więc i ja się skusiła. Była to bardzo dobra decyzja.

Tusz ma idealn konsystencję, nie brudzi w trakcie nakładania, nie skleja rzęs i w czasie dnia nie rozmazuje się i nie kruszy.  Już po dwóch warstwach rzęsy sa pięknie wydłużone i podniesione ( mam rzęsy z natury proste) i pogrubione, choć moim zdaniem tusz bardziej wydłuża i ten efekt można stopniować. Ja poprzestaję na trzech warstwach i otrzymuję taki oto rezultat :










Szczoteczka jest bardzo wygodna, posiada plastikowe włoski i bez problemu da się nią pomalować nawet najkrótsze rzęsy.



To bardzo fajny tusz na każdą okazję i to za przystępną cenę!  Jeśli go jeszcze nie znacie to zachęcam do kupna!

Ocena : 5 / 5

Cena: 7ml / ok. 12zł

Dostępność: ja kupiłam w małej drogerii

Używałyście tego tuszu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz