sobota, 14 grudnia 2013

IsaDora - Twist-Up Gloss - pomadka- błyszczyk w sztyfcie nr 09 Cherry Pie







Dotychczas używałam trzech takich pomadek w sztyfcie. Wszystkie innej marki i stwierdzam, że ta od IsaDory jest najlepsza.

Od początku przypadł mi do gustu odcień 09 Cherry Pie ( cóż za smakowita nazwa), który w opakowaniu wygląda na intensywną czerwień,a  tak naprawdę jest różowo-wiśniowy z lekkim połyskiem, bez drobinek. Tak ładnie wygląda na ustach, że kilka razy spytano mnie czym są one pomalowane:) Z chęcią dokupiłabym drugi kolor do kompletu i byłby to 05 Pink Punch.


Bardzo cieszy mnie to, że pomadka w ogóle się nie klei. Nie jest też ciężka i nie czuć, że w ogóle mamy pomalowane usta .Dlatego też nadaje się na każdą porę roku, bowiem tak jak producent obiecuje :  pomadka rzeczywiście nawilża usta i dba o nie. Mam obecnie dość przeuszoną skórę warg i ciągle muszę je czymś smarować. Nie mogę też pozwolić sobie nie nałożyć balsamu pod jakąkolwiek pomadke, a tu proszę! Nie musiałam tego robić! Usta już po pomalowaniu były przyjemnie gładkie, miękkie i ten stan trwał nawet na drugi dzień. Duży plus za to!

Z trwałością też jest dobrze. Kosmetyk przetrzymał mały posiłek i po 3 godzinach stopniowo schodził z ust.  Podoba mi się także to, iż jest to produkt bezwonny i bezsmakowy. Drażnią mnie przearomatyzowane zapachy kosmetyków do ust ( szczególnie nie znoszę takich, które pachną gumą balonową), a jeśli do tego mają gorzkawy posmak to już w ogóle jest porażka na całego.

Jeśli nie miałyście okazji stosować jeszcze tego typu pomadek to naprawdę zachęcam po sięgnięcie po Twist-Up  Gloss. Nie będziecie żałować!

Ocena : 5 / 5

Cena: 2,7g / w Polsce ok. 45zł, w Finlandii ok. 15€

Dostępność: w Polsce jest np. w Douglas, a w Finlandii w Sokos Emotion i Anttila

 
Skład: Polybutene, Hydrogenated Polyisobutene, Polyglyceryl, -3 Diisostearate, Octyldodecanol, Polyethylene, Squalane, Dimer Dilinoleyl Dimer Dilinoleate, Synthetic Wax, Diisostearyl Malate, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate, Dicalcium Phosphate, Mica, Disteardomonium Hectorite, Alcohol, Ethyl Vanilin, Pentaerythrityl Tetra-Di-T Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Aqua, Synthetic Fluorphlogopite, Sodium Chondroitin Sulfate, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Hyaluronic Acid, Tocopherol, Tripeptide-29, CI 15850




Miałyście już tę pomadkę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz