czwartek, 12 grudnia 2013

Wibo - Express Growth nr 175




Zanim wzięłam się za malowanie tym kolorem byłam pewna, że to poprostu czerń, bo tak właśnie wygląda w sztucznym świetle. Tak naprawdę jest to ciemny szary ze złotawą poświatą. Bardzo mi się podoba, bo jak wiecie lubuję sie w ciemnym manicure, choć czasem robię sobie małą odskocznię i użyję jakiegoś mocno kolorowego koloru:)

Technicznie lakier jest tak samo dobry jak inne z tej serii, wiem,że nie wszyscy te lakiery chwalą, ale ja będę, bo według mnie są naprawdę dobrej jakości. Pędzelek jest dość cienki i długi, a konsystencja trochę rzadka, ale mimo to nie ma problemu przy malowaniu i lakier nie brudzi raczej  palców ani nie rozlewa się po płytce.


Jedna warstwa nie wystarczy, bo niestety są prześwity, ale druga już całkowicie to naprawia. Oprócz tego lakier ma ładny połysk. Schnie szybko, napewno nie dłużej niż inne tego typu produkty.

Oczywiście trwałość to kwestia indywidualna. Ja ten lakier nakładam na bazę Nubar i  wykańczam diamentowym Top Coatem tej samej marki ( swoja drogą chyba przy tym zestawie pozostanę przez długi czas) i cieszę się tym oryginalnym kolorem  4 dni.

Napewno będę lakiery od Wibo kupowała i dalej testowała. Lubię je, a ten nie jest wyjątkiem!

Ocena: 5 / 5

Cena: 8,5ml /  ok.5zł

Dostępność: Rossmann

Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz