czwartek, 19 grudnia 2013

Wibo - Lovely - Blink Blink nr 5






Chciałam ten lakier przetestować już jakiś czas temu, szczególnie wpadł mi w oko odcień nr 1, ale poproszona o zakup Mama nie umiała go dostać w Rossmanie w moim rodzinnym mieście.
Traf chciał, że otrzymałam do testów kolor nr 5 , który jednak średnio mi się podoba. Nie gustuję w takich barwach, ale wolę takie niż pastele.

Kolor określiłabym jako karmelowym. Na zdjęciu jest też lekko rudy, ale na dworze widać, że to właśnie taki karmelek. Ma mnóstwo grubego, różnokolorowego brokatu i jeśli nie lubicie takich ozdób to zrezygnujcie z zakupu, bo drobinki są naprawde widoczne i efekt jest dokładnie Blink Blink :) Osobiście taki efekt podobałby mi się bardziej z innym kolorem lakieru. Tu niby nie wygląda to źle, ale żadnej rewelacji nie ma.

Pędzelek i konsystencja lakieru są idealne, bo nakładanie jest kompletnie bezproblemowe. Schnie szybko. Jedna warstwa daje jednak bardzo blady kolor i koniecznie trzeba nałożyć drugą, a ja nawet dołożyłam trzecią dla wzmocnienia efektu, ale jednak to nie jest´´ to´´ , jakoś tak nie za dobrze się czuję w takim manicure , ten odcień mi nie pasuje, jest za jasny i  zbyt neutralny i gdyby nie było brokatu to napewno nie zamierzałabym go już używać.

Trwałość to dokładnie 4 dni, potem ściera się na końcówkach. Zmywanie, jak to z brokatami - trochę mnie zirytowało. Brokat przykleja się do wacika i trzeba dobrze trzeć płytkę panzokcia, aby się tych świecidełek pozbyć, a i tak jeszcze na drugi dzień zauważyłam pojedyncze sztuki na palcach.

Przeciętniak jednym słowem. Dam jednak czwórke z minusem, bo możliwe, że winny jest tu ten nietrafiony kolor.

Ocena :  4 - / 5

Cena: 8ml / ok. 6zł

Dostępność: Rossmann

Znacie ten lakier?  Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz