poniedziałek, 9 grudnia 2013

Yves Rocher - Nutri- Silky Conditioner- jedwabista odżywka do włosów









W poszukiwaniu ´´zimowej´´ odżwyki do włosów, która trochę by je odżywiła i mocniej nawilżyła, a także ochroniła przed zimnym wiatrem i mroźnym powietrzem zajrzałam do Yves Rocher i znalazłam tam kilka takich produktów, które mnie zainteresowały. Wybrałam jednak wariant wzbogacony mleczkiem z owsa i olejkiem ze słodkich migdałów. Warto dodać, że odżywki z tej serii nie posiadają silikonów, parabenów i sztucznych barwników.

Obawiałam sie trochę jednego: że ten produkt obciąży mi włosy i je´´ przekarmi´´ i zdziwiłam się, bo nic takiego nie ma tu miejsca! Ta odżywka naprawdę nie jest ciężka dla  włosów ( mimo,że teoretycznie przeznaczono ją dla włosów suchych) , no chyba, że dla takich które mają dużą tendencje do przetłuszczania się i trzeba je myć codziennie.

Konsystencja jest średnio gęsta, a zapach dosyć intensywny, ciężko mi powiedzieć do czego podobny, ale kojarzy mi się to z roślinami. Nie jest zły, nie drażni,a  na włosach po wysuszeniu jest już subtelny, choć wyczuwalny. Odżywkę nakładamy na umyte szamponem i  lekko wytarte ręcznikiem włosy. Ja trzymam ją ok. 2minuty po czym obficie spłukuję.

Już w trakcie spłukiwania zauważyłam, że włosy są wygładzone ,a  po ich wysuszeniu także miękkie, odżywione i poprostu wyglądają na zadbane, łatwiej się rozczesują.Mam wrażenie, że zapobiega też elektryzowaniu się włosów z czym ostatnio miałam mały problem.

To dobra odżywka szczególnie na teraz. Zachęcam do wypróbowania, a sama z pewnością przetestuję pozostałe z tej serii.

Ocena : 5 / 5

Cena: 150ml / w Polsce ok. 11,90, choć zależy to od promocji, w Finlandii w cenie regularnej 7,90€

Dostępność: w Yves Rocher

Skład:Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Avena Sativa Kernel Flour, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Panthenol,  Amyl Cinnamal,Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Cinnamyl Alcohol, Phenoxyethanol, Isoeugenol, Hydroxycitronellal

A jakiej Wy odżywki obecnie używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz