wtorek, 28 stycznia 2014

Benefit - Moisturize- Triple Performing Facial Emulsion SPF 15





To moja druga buteleczka tego kremu i jestem z niego zadowolona. To bardzo dobry nawilżacz, który dodatkowo zawiera filtr SPF 15.

Emulsja jest lekka, delikatnie pachnie, choć wcale nie jest totalnie beztłuszczowa jak sugeruje producent, bo na mojej skórze zostawia wyczuwalny film i niestety sprawia on, że szybciej zaczyna mi się ona świecić szczególnie w okolicach czoła i nosa. No, ale nikt tu nie obiecywał matowania, więc się nie czepiam, a ponadto to błyszczenie nie wpływa na świeżość makijażu, bowiem pod podkładem emulsja zachowuje się lepiej, choć uważam, że to podkład i puder poprostu nie pozwalają na zbytnie szaleństwa mojej twarzy :)



Kosmetyk nawilża i wygładza na cały dzień i jest to odczuwalne zaraz po aplikacji dlatego polecam go także dla cer suchych i normalnych i dla tych, które nie mają dużego problemu z nadmiernym połyskiem
Dodatkowo nie zaobserwowałam , aby emulsja zapychała pory czy wpływała negatywnie  na kondycję skóry. Buteleczka jesst szklana, zaopatrzona w pompkę i generalnie podoba mi się takie rozwiązanie.

Fakt, że cena za zwykły krem nawilżajacy z miejskim filtrem jest duża i sama uważam, że trochę przesadzona, bo za jej połowę śmiało możemy znaleźć coś podobnego dlatego aż tak nie zachęcam do zakupu tego produktu


Ocena: 4 / 5

Cena: 50ml / 120zł

Dostępność : sklepy online

Skład: Water (Aqua), Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Diglycerin, C14-22 Alcohols, Polymethyl Methacrylate, Silica, Betaine, Steareth-21, Phenoxyethanol, Phenyl Trimethicone, Coco-Glucoside, Fragrance (Parfum), C12-20 Alkyl Glucoside, Coconut Alcohol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Sodium Hydroxide, Decyloxazolidinone, Tetrasodium Edta, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Xanthan Gum, Laureth-7, Xylitylglucoside, Linalool, Anhydroxylitol, Bht, Xylitol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Ajuga Turkestanica Extract, Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate. N° 05421/A



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz