piątek, 24 stycznia 2014

Estee Lauder - Pure Color - Sheer Matte Lipstick w odcieniu Demure




Jestem wielką fanką kolorówki Estee Lauder. Bardzo rzadko któryś mnie rozczaruje, ostatnio zdażyło się to tylko pudrowi rozświetlającemu Tom Ford dla EL The Face Highlighter in Coquillee, który niestety wylądował w koszu.

Dziś chcę Wam pokazać szminkę w kolorze, który spodobał mi się od samego początku i gdyby produkt nie miał jednej, podstawowej wady to z chęcią kupiłabym drugi egzemplarz.


Kolor jest taki jaki lubię tzn. ´´żywy´´, intensywny i nie ma żadnych drobinek. Jak widać efekt jest matowy  co też bardzo mi się podoba. Nie podoba mi się natomiast trochę za sucha konsystencja, której brak poślizgu, co więcej nie polecam nakładać tej szminki na choćby trochę przesuszone wargi, bo wygląda to wtedy fatalnie - podkreśla ona ewentualny zły stan naszych ust. Druga sprawa, że absolutnie nie mogę nakładać Sheer Matte´´ na gołe´´ wargi, bo niesamowicie je przesusza!  Pierwszy raz wypróbowałam tę pomadkę latem, kiedy skóra moich ust była w doskonałym stanie, a już po niedługim czasie od noszenia stały się one mocno suche, szorstkie z odstającymi skórkami! Myślałam, że to jednorazowy wybryk, ale tak się dzieje zawsze w przypadku tego kosmetyku. Czasami samo nałożenie balsamu niewiele nawet daje. Co jak co, ale nie spodziewałam się czegoś takiego po tej marce...


Zapach nie jest najlepszy, ale też nie odrzuca. Przypomina mi maść z apteki tyle tylko, że nie jest to aromat zbyt . Co do trwałośc to jest więcej niż dobrze. Pomadka z łatwością przetrwa dwudaniowy posiłek , nie rozmarze się, nie zrobi śladów na szklance, a kolor nie zblaknie ani trochę.Do wyboru są jednak tylko 4 odcienie, a to trochę mało.

To naprawdę mógła być rewelacyjna szminka, ale brak pielęgnacji to zbyt duży dla mnie minus. Wolę inne kosmetyki do ust od Estee Lauder.

Ocena : 3 / 5

Cena: 1,2 g / ok. 100zł

Dostępność : wszędzie tam, gdzie jest kolorówka EL

Jak Wam się podoba ten kolor?

2 komentarze:

  1. Podoba mi się kolor jaki daje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też takie kolory lubię:)

    OdpowiedzUsuń