wtorek, 21 stycznia 2014

Gosh- Trio Eyeshadow / Diamond Rock





Bardzo lubię te cienie. Kupiłam je w sumie przez przypadek, bo w perfumerii szukałam paletki do smokey eyes i akurat Trio Eyeshadow w wersji Diamond Rock wyglądało najlepiej. Nie zawiodłam się i napewno sprawdzę jak sprawują się inne wersje kolorystyczne tej mini paletki.

Opakowanie jest zwykłe i proste. Nie ma aplikatorów ani lusterka i dla mnie to plus, bo nie potrzebne mi takie bajery.



Mamy tu ciemny szary, jaśniejszy oraz połyskliwą biel. Wszystkie one posiadają migotliwe drobinki, które rozświetlają spojrzenie. Cienie nie osypują się ani nie wałkują. Na bazie wytrzymują cały dzień w nienaruszonym stanie. Ponadto bardzo fajnie się ze sobą mieszają i blendują i nie ma żadnego problemu z ich nakładaniem.

To jedne z moich ulubionych cieni i  używam ich często w codziennym makijażu. Są poprostu idealne!




cienie Gosh Trio Eyeshadow Diamond Rock, IsaDora Colorful Eyeliner, tusz Maybellone One by One Satine Black





Ocena : 5 / 5

Cena: 2g / ok. 5€

Dostępność : nie bardzo wiem, gdzie kosmetyki Gosh można dostać w Polsce, ja kupowałam w Finlandii w Sokos Emotion


Jak Wam się podobają te cienie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz