niedziela, 26 stycznia 2014

Jessica Simpson - Fancy Nights EDP







Fancy Nights to zapach, który poprostu uwielbiam, bo pomimo tego, że sygnowany jest przez znaną amerykańską wokalistkę to jest naprawdę bardzo dobry!

Zaliczany jest do kategorii szyprowo-kwiatowej, a stworzył go w 2010r. Steve Demercado ( Escada Magnetism, CK Escape for men, Guess Man, J.Lo Love at First Glow). Zapach spodoba się przede wszystkim fanką paczuli, bo ona tutaj rządzi. Jest to taka czekoladowa paczula, niezbyt ciężka, choć nie powiedziałabym, że też bardzo łagodna, poprostu taka ´´w sam raz.´´ Jest tu obecna także wanilia, ale dość wytrawna, mało w niej słodyczy.

Całość jest ciepła, przytulna , typowo jesienno-zimowa i wbrew temu co na początku sądziłam zapach jest bogaty i mocny. Zdecydowanie wyróżnia się na tle owocowych kompozycji innych celebrytek. Zaznaczam jednak, że miłośniczki lekkich owocowo-kwiatowych woni stwierdzą, że Fancy Nights absolutnie nie są dla nich. Trzeba lubić paczulę!

Generalnie uważam, że Jessica Simpson ma udaną kolekcję zapachów. Zapoznałam się też z karmelowym słodziakiem Fancy i też zachęcam Was do testów, bo to fajny słodziak na zimę :)

Trwałośc i projekcja na 5, co prawda zapach nie zostawia za sobą ´´ogona ´´, ale jest dobrze wyczuwalny przez innych, a na mnie trzyma się od rana do wieczora.

Co do flakonika to podoba mi się ta butelkowa zieleń i złoto, ale już korek i pierścień spod spodu są plastikowe i trochę rażą tandetą. Niemniej plastik nie ´´szeleści ´´ w rękach i całość jest porządnie wykonana.

Nie spodziewałam się po pannie Simpson takiego zapachu, bo jednak zawsze uważałam, że jej perfumy muszą być banalne i wręcz nudne, a tu spotkała mnie wielka niespodzianka i Fancy Nights muszę mieć na półce już zawsze :)

Nuty zapachowe: 

nuty głowy : bergamotka, papirus

nuty serca : jaśmin, paczula, róża

nuty bazy: drzewo sandałowe, mech dębowy, ambra, wanilia

Ocena: 5 / 5

Cena: moje 100ml kosztuje ok. 80zł

Dostępność : perfumerie online

A jak Wy oceniacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz