wtorek, 28 stycznia 2014

Loreal Professionel - Vitamino Color- szampon przedłużający trwałość koloru






Szampon do włosów farbowanych, czyli w sumie nie dla mnie,bo nie farbuję włosów już od jakiegoś czasu z prostego powodu :  mój naturalny kolor mi się podoba i nie zamierzam go zmieniać :) Tego szamponu używam więc na codzień na zmianę z innymi i mimo, że bardzo sobię cenię profesjinalne kosmetyki do pielęgnacji włosów Loreala ( szczególnie maski) to w tym wypadku mam kompletnie obojętny stosunek do opisywanego produktu. Jest to najzwyklejszy szampon, który poprostu myje włosy i tyle.

Jego konsystencja nie jest zbyt gęsta i niestety ma kolor perłowy. Piszę ´´niestety´´, bo zdecydowanie wolę szampony bezbarwne lub lekko barwione. Pieni się bardzo dobrze i tak samo spłukuje.
Oczyszcza włosy, ale w żadnym wypadku nie zmywa olejów ( w sumie tego się spodziewałam) i nie nadaje się w przypadku moich włosów do używania z żadną treściwszą maską, bo taki duet sprawia, że włosy na drugi dzień nadają się tylko do ponownego mycia.
Natomiast w parze z lekką odżywką np. Pantene Aqua Light spisuje się już lepiej. Włosy są puszyste i miękkie, ładnie, owocowo pachną. Nie zauważyłam jakiegokolwiek wpływu na mój naturalny kolor, ale nie mam o to pretensji, chociaż jakiegoś połysku czy czegoś więcej niż zwykłego umycia i odświeżenia też się nie dopatrzyłam.



Jak już powiedziałam szampon sam w sobie nie obciąża włosów, ale radzę uważać w przypadku włosów skłonnych do przetłuszczenia. Poleciłabym go posiadaczką włosów suchych, farbowanych, ale nie bardzo zniszczonych.

Dla mnie to taki przeciętniak. Zużyję butelkę i się pożegnamy. Sprawdzę natomiast jak się spisują inne szampony tej marki przeznaczone do mojego rodzaju włosów :)

Ocena: 3 + / 5

Cena: 250ml / ok. 25zł

Dostępność : internet, salony frysjerskie pracujące na produktach tej marki

Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Dimethicone, Glycol Distearate, Sodium Chloride, PPG-5-Ceteth-20, Sodium Benzoate, Cocamide Mipa, Sodium Methylparaben, Salicylic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Carbomer, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Magnesium Sulfate, Limonene, Methyl Cocoate, Sodium Cocoate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Parfum/Fragrance. C30470/1.




Używałyście tego szamponu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz