czwartek, 23 stycznia 2014

Moje zakupy w iherb







Sklep iherb.com należy do ścisłej czołówki moich ulubionych sklepów online. Zamawiam stamtąd regularnie i będę to robić, bo oferta produktów naturalnych i dziecięcych jest tak duża, że każdy wybierze coś dla siebie, a ponadto ceny nie są wygórowane. Znajdziemy tam produkty spożywcze, pielęgnacyjne, dla maluchów, dla zwierząt - słowem wszystko :)

Dziś chciałam Wam pokazać moje kolejne zakupy:

* ksylitol - zdrowa alernatywa dla cukru. Sama nie słodzę i nie dodaję cukru do napojów i dań mojego dziecka, ale ksylitolu używam od czasu do czasu . Nie wywołuje próchnicy i jest całkowicie bezpieczny dla zdrowia.

* Ecover -  płyn do płukania tkanin z bardzo krótkim składem. Nie testowany na zwierzętach. Nuta zapachowa oparta jest na roślinnych składnikach

* Healthy Times - Sleepy Time Baby Shampoo- szampon dla dzieci i niemowląt na dobranoc.
Bez sulfatów, parabenów, ftalanów. Delikatny dla wrażliwej skóry.

* Now Solutions- 100% olej z pestek winogron.  Używam do ciała i włosów.

* Out of Africa- Pure Shea Butter Bar Soap - naturalne mydło z Shea Butter
Używam go do kąpieli mojego dziecka. Świetnie nawilża i balsam po umyciu już nie jest potrzebny.

*  Totz - szczoteczka do zębów dla dzieci Extra Soft  . Bardzo dobra , miękka szczoteczka dostępna  w wielu wariantach kolorystycznych

* E.L.F - Cream Eyeliner w odcieniu Punk Purple.
Jako maniaczka eyelinerów nie mogła się oprzeć temu kosmetykowi. Miałam kilka produktów od ELFa, ale niestety nie przypadły mi one do gustu. Zobaczymy jak będzie z tym linerem.


Czy coś szczególnie Was zainteresowało?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz