wtorek, 11 lutego 2014

Bielenda - Pharm - Trądzik - antybakteryjna emulsja oczyszczająca twarz, dekolt, plecy




Trądzik to zjawisko mi zupełnie obce. Nigdy go nie miałam i kiedy moje koleżanki walczyły z wysypem na twarzy, ja co najwyżej denerwowałam się na jej przetłuszczenie i myślałam, że to jest wielki problem. Wypryski też pojawiają mi się od ´´wielkiego święta´´, jedynie muszę uważać a skład kosmetyków, bo po tych tłustych i zapychających pojawiają mi się zaskórniki.Tyle o mojej twarzy, a dziś chciałam Wam pokazać antybakteryjną emusję do mycia twarzy, dekoltu i pleców, którą dostałam i której używam jedynie do twarzy do jej porannego oczyszczenia.


Zawiera ona glinkę zieloną, fiołek trójbarwny, cynk oraz witaminę B3. Jej konsystencja jest dość rzadka, pachnie delikatnie coś ala miętą, choć w ogóle nie chłodzi skóry.Mimo, że pienienie nie jest zbyt duże to umycie całej twarzy nie stanowi problemu, a bezpośrednio po tym skóra nie jest ściągnięta, nie jest nieprzyjemna w dotyku. Nie radzę tylko zmywać podkładu tym specyfikiem , bo u mnie kompletnie nie dało się tego zrobić - podkład tylko się rozmazywał , a i tak dalej był na swoim miejscu.

Poza tym ten kosmetyk nie robi zbyt wiele. Nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób wpływał na przetłuszczenie skóry, nie usuwa drobnych wyprysków, choć nie wiem jak zadziałałby w starciu z trądzikiem. U mnie poprostu myje i usuwa powierzchowne zabrudzenia i to tyle. Niczego innego się nie dopatrzyłam.

To przede wszystkim delikatny kosmetyk,. który nie zrobi krzywdy cerze mieszanej, tłustej i łojotokowej i może być używany codziennie. Żadna to rewelacja, choć można wypróbować na sobie :)


Ocena : 3 / 5

Cena: 150 g / ok . 20zł

Dostępność : Rossmann

Skład: Aqua, Sodium Cocoyl Alaninate, Acrylates Copolymer, Illite ( Green Clay), Camellia Sinensis ( Green Tea) Leaf Extract, Niacinamide, Panthenol, Zinc PCA, Allantoin, Glycerin, Kaolin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Triethanolamine, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool





Znacie już tę serię Bielendy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz