poniedziałek, 24 lutego 2014

Celia - Szampon regenerujący do włosów zniszczonych i farbowanych






Nie wiedziałam , że´´ nasza ´´ Celia ma w ofercie także szampony i maski do włosów ! Mogłam przetestować ten szampon regenerujący ( nawilżający czeka na swoją kolej) dzięki Koleżance, którą podczytuje mojego bloga i którą serdecznie pozdrawiam :*

Mimo tego, że jest to kosmetyk przeznaczony do włosów zniszczonych i farbowanych, a ja takich nie mam to moje normalne z miejsca go pokochały i denerwuje mnie tu tylko jeden fakt, a mianowice dostępność jedynie w nieporęcznych saszetkach. Nie rozumiem dlaczego producent nie wprowadzi swoich produktów do włosów w tradycyjnych butelkach tylko musimy się męczyć wygrzebywaniem ich z tych beznadziejnych saszetek! To dobre na jednorazowe wypróbowanie kosmetyku , a nie na regularne  jego stosowanie!!  Mam szczerą nadzieję, że producent przemyśli to i zdecyduje się na zmiany.


Co jednak do samego działania szamponu to zasługuje on według mnie na najwyższą ocenę. Jego konsystencja nie jest ani za rzadka ani zbyt gęsta. Szampon w zasadzie jest bezbarwny i dobrze się pieni. Ta mała saszetka mieszcząca 10ml starczyła mi na 3 umycia włosów o długości do połowy szyji. Sam zapach kosmetyku jest przyjemny, taki typowo kosmetyczny, ale nie razi chemią i nie jest bardzo intensywny.



Już w trakcie spłukiwania moje włosy były gładkie  i w ogóle nie poplątane dlatego postanowiłam spryskac je tylko lekką odżywką w sprayu i wysuszyć jak zawsze suszarką. Fryzura układała się jakby sama, a ponadto włosów było optycznie więcej, były gładkie,ale  nie przylizane, bo szampon widocznie nadał im objętości. Poza tym były odczuwalnie nawilżone, miękkie.
Kosmetyk akurat u mnie nie sprawił, żeby fryzura była szybciej przetłuszczona. Tradycyjnie następne mycie odbyło się po 2 dniach, ale nawet i wtedy włosy nie były mocno nieświeże, a powiem szczerze, że po szamponie do włosów zniszczonych i farbowanych spodziewałam się ciężkości i mega obciążenia, bo zwykle takie produkty tak u mnie działają, ale nie ten. Wielki plus za to!

W składzie znajdziemy proteiny jedwabiu, ekstrakt z winogron, aloes, witaminę E oraz filtry UV.

Szukam teraz sklepu, gdzie są dostępne te szampony i maski, bo koniecznie muszę je wszystkie wypróbować. Szampon regenerujący polecam nie tylko włosów problematycznym.

Ocena : 5 / 5

Cena: 10ml / ok. 0,90gr

Dostępność : raczej w małych drogeriach i online

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Lauramide MEA, Stearamide MEA, Sodium Chloride, Dimethicone Propyl PG-Betaine, Methoxy PEG-PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Cocamide MIPAm Polyquaternium-44, Polyquaternium-10, Hydroxypropyl Methylcellulose, Hydrolized Silk, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Propylene Glycol, Vitis Vinifera Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Panthenol, PEG-25 PABA, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Methylchloroisothiazolonone, Methylisothiazolinone, Urea, Citric Acid, Mica, Titanium Dioxide, CI 16185, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum

Używałyście już produktów do włosów Celii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz