wtorek, 25 lutego 2014

Garnier- Mineral Bio- mineralny dezodorant w kulce Mleczko Kokosowe




Naturalnych dezodorantów używam tylko w domu i wtedy też spełniają one swoją rolę. Ten od Garniera również według producenta jest naturalny, bo zawiera 100 % składników naturalnego pochodzenia, posiada certyfikat Ecocert, a ponadto nie zawiera parabenów i soli aliminium. Z pośród 3 wersjii zapachowych (  pozostałe to róża i migdał) wybrałam mleczko kokosowe, bo co jak co, ale kokosowo pachnące kosmetyki uwielbiam :)  Z przykrością jednak stwierdzam, że ten dezodorant nie spełnił moich wymagań i napewno po raz drugi go nie zakupię.

Opakowanie jest proste i poręczne, Nie przyczepię się tu do niczego, bo nawet kulka się nie zacina, a zdażało mi się już to w antyperspirantach tej marki.  Pierwszy minus to dla mnie zapach tego kosmetyku, bo o ile w opakowaniu jest całkiem w porządku ( taki kremowy kokos z lekką alkoholową nutką, która nie drażni) to już na skórze jest całkowicie ´´powalający´´ w negatywnym tego słowa znaczeniu. Otóż kiedy ten kokosowy aromat zmiesza się  z naszym potem to zmienia się w coś tak ohydnego, że nie ma innego wyjścia tylko od razu iść się umyć, a zaznaczam, że jestem osobą, która poci się jedynie w upały, a i wtedy nawet niewiele.
Możliwe, że wersja różana i migdałowa byłby pod tym względem lepsze i nawet pomyślałam, że mogłabym to sprawdzić, ale teraz już nawet nie chcę próbować.

Kolejna sprawa to praktycznie zerowa ochrona. Jak już wspomniałam nie mam problemów z nadmiernym poceniem i większość naturalnych dezodorantów daje radę ( wychodząc gdziekolwiek używam Rexony), ale Garnier Bio niestety nie.  Zaskoczyło mnie to, że pocę się po tym dezodorancie i czuć ten charakterystyczny nieprzyjemny zapach zmieszany ze wspomnianym kokosem co tworzy mieszankę wybuchową. Dlatego uważam, że osoby z tendencją do nadmiernego pocenia nie powinny nawet sięgać po ten produkt, bo kompletnie nie spełnia on swojej roli.

Na plus dodam tylko, że pomimo dodatku alkoholu dezodorant nie podrażnia wrażliwej skóry, choć ja nie nakładam go bezpośrednio po goleniu.

W mojej ocenie to nieudany produkt. Nie polecam.

Ocena : 2 / 5

Cena: 50ml / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann

Skład: Aqua, Alcohol, Propanediol, Glyceryl Caprylate, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Smithsonite Extract, Xanthan Gum, Linalool, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Parfum

Próbowałyście już tych dezodorantów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz