środa, 26 lutego 2014

Nivea - Vital - lakier i pianka do włosów





Nie lubię lakierów do włosów. Nie kupuję ich i nie czuję takiej potrzeby, bo nawet po tych używanych przez fryzjerów moje włosy po kilku godzinach są przyklapnięte i nadają się tylko do umycia. Z piankami jest już lepiej, choć też nie uważam, aby to był dla mnie niezbędny kosmetyk. Jeśli wybieram piankę do włosów to koniecznie musi być ona pozbawiona alkoholu, a niestety ciężko taką dostać, bo nawet te profejsonalne go zawierają co po dłuższym używaniu wysusza i matowi mi włosy,a produkt kończy w śmieciach.  Byłam sceptycznie nastawiona do produktów z linii Vital od Nivea, bo ostatni kosmetyk do włosów, który od niej używałam to był poprostu horror (  mowa o szamponie i odżywce z linii Diamond Gloss) i omijam szerokim łukiem wszelkie´´ wynalazki´´ do pielęgnacji włosów tej marki. Jak się jednak sprawują lakier i pianka?

 Lakier : podoba mi się w nim to, że dozownik pryska jedną dużą chmurą i można rozprowadzić kosmetyk na całych  włosach w zasadzie w kilka sekund, a zapach jest dośc neutralny i nie musimy ´´ewakuować´´ się z łazienki zaraz po użyciu. Jako, że lakier ma za zadanie pogrubić włosy, nadać im objętości i dać całodzienne utrwalenie to pomyślałam, że warto od razu wypróbować go w ekstremalnych warunkach i po raz pierwszy używałam go przed długą, męczącą podróżą. Niestety nie zdał egzaminu, bo włosów może po spryskaniu było jakby troszeczkę więcej, fryzura była LEKKO utrwalona, ale wszystko to zniknęło po ok. 3 godz.i włosy znowu zaczęły latać na wszystkie strony. Fakt, że lakier w ogóle nie usztywnia włosów i nie robi ´´hełmu´´, nie obciąża i nie skleja, ale ze swej głównej roli wywiązuje się dość marnie i nie chce mi się już go używać. Stoi w łazience i kurzy się.

Pianka: jej zadaniem także jest pogrubienie i nadanie objętości włosów oraz dodatkowo ochrona przed ciepłem suszarki, przeznaczona jest do włosów cienkich i delikatnych. W mojej ocenie to dobry produkt, który rzeczywiście sprawia, że moja fryzura nabiera objętości, lekkości, włosy są jakby bardziej gęste, a ponadto lepiej się układają. Jej konsystencja jest puszystan i zwarta, ładnie pachnie i co ważne nie zawiera alkoholu!  Po dłuższym używaniu włosy są w dobrej kondycji, a sama pianka ich nie obciąża, nie usztywnia ani nie matowi. Nie wiem tylko co z ochroną przed ciepłem suszarki, bo jakoś nie jest to zauważalne, aczkolwiek mam wrażenie, że ta pianka skraca czas suszenia włosów.  To udany produkt i polecam go szczególnie jeśli pianek używacie regularnie i nie macie swojego ulubieńca.


Ocena dla lakieru : 3 - / 5   dla pianki : 5 / 5

Cena: lakier 250ml / ok. 13zł, pianka 150ml / ok. 13zł

Dostępność: powinna być w większości drogerii

Skład pianki : Aqua, Isobutane, VP/VA Copolymer, Propane, Ubiquinone, Punica Granatum Fruit Juice, Bisabobol, Panthenol, Niacinamide, Polyquaternium-68, Polyquaternium-4, Cetrimonium Chloride, Hydroxyethyl Cetyldimonium Phosphate, PEG-40, Hydrogenated Castror Oil, Citric Acid, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Linalool, Limonene, Buthylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Skład lakieru: 
Alcohol Denat, Butane,Isobutane, Octylacrylamide/Acrylates/Buthylamiethyl Methacrylate, Copolymer, Aqua, Punica Granatum Fruit Juice, Panthenol, Niacinamide, PEG-12 Dimethicone, Propylene Glycol, Aminomethyl Propanol, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Alcohol, Parfum




Znacie produkty z linii Vital?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz