środa, 12 lutego 2014

Oceanic - AA - C.C Body- rozświetlacz do ciała UVA / UVB




Za samoopalaczami nie przepadam, nie kupuję ich i nie używam, bo nie widzę takiej potrzeby. Dobrze się czuję z jasną skórą,a  poza tym nie mam czasu , cierpliwości na nakładanie tego typu kosmetyków oraz nie znoszę ich charakterystycznego zapachu.  Nie mam żadnych rozświetlaczy do ciała ani innych tego typu upiększaczy, ponieważ to nie jest coś, co jest mi niezbędne i śmiało mogę się bez tego obyć.

Nowość na rynku, czyli rozświetlacz CC do ciała niezbyt mnie zainteresował, ale skoro go dostałam to wypadałoby sprawdzić jak działa. No i okazało się, że działałby całkiem dobrze gdyby nie dużo za ciemny odcień, który uniemożliwia mi jego stosowanie i sprawia, że całe opakowanie powędruje w inne ręce.




Konsystencja jest średnio gęsta bez zapachu, krem ma kolor ciemny opalizujący i taki też jest na skórze :  na mojej jest wręcz nienaturalny i nie pokazałabym się tak nikomu! Rozsmarowanie na skórze w sumie niewiele daje, bo w dalszym ciągu ten kolor jest za mocny i zbyt rzuca się w oczy. Podoba mi się jedynie ta złota poświata, która wygląda estetycznie oraz brak drobinek.
Producent zapewnia, że kosmetyk świetnie sprawuje się też nałożony na policzki i dekolt. Hmm śmiem wątpić...Kiedy bowiem próbowałam nałożyć go na policzki podkład ścierał się, a skóra była za mocno podkreślona rozświetlaczem i wyglądało to conajmniej dziwnie. Niewiele lepiej rzecz miała się z dekoltem.

Metodą prób i błędów doszłam do tego, że ów rozświetlacz lepiej sprawuje się nałożony w małej ilości na ramiona i przednią część nóg, bo wtedy optycznie je wysmukla. Nie rozumiem  tylko dlaczego nie stworzono drugiej wersji kolorystycznej, bo ta odpowiada jedynie ciemniejszej karnacji i dla mnie całkowicie odpada.

Za sprawą masła shea specyfik ma nawilżacz i wygładzać skórę i owszem robi to, ale treściwego balsamu napewno nie zastąpi. Kolejna sprawa to dodatek filtrów UVA /UVB. Nie podano ich wartości, a więc są bardzo niskie i nie spełniają swojej roli ochronnej. Po co je w takim razie dodano?

Jeśli macie skórę dużo ciemniejszą ode mnie to wypróbujcie ten rozświetlacz, szczególnie jeśli lubicie takie kosmetyki do ciała i macie wprawę w ich stosowaniu.










Ocena : 4 - / 5

Cena: 100ml / 45zł

Dostępność : Rossmann

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Octyldodecanol, Butyl Methyxydibenzolmethane, Ethylhexyl Triazone, Hydrogenated Polydecene, Octocrylene, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Paraffinum Liquidum, Trilaureth-4 Phosphate, Acrylamide/ Sodium Acrylate Copolymer, Butyrospermum Parkii ( Shea) Butter, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Trideceth-6, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77981/Titanium Dioxide, Iron Dioxide / CI 7749, Mica 


Słyszałyście już o tym produkcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz