piątek, 14 lutego 2014

Wibo - Electric Blue - kobaltowy matowy eyeliner






Kiedy tylko dojarzałam ten eyeliner na blogu Atiny od razu wiedziałam, że MUSZĘ go mieć! Kocham eyelinery, a szczególnie niebieskie i fioletowe i nigdy nie mam ich dość w kosmetyczce. Eyeliner Electric Blue też kupiłam po kilka sztuk na zapas :)

Przede wszystkim uwielbiam jego kolor, bo nie sposób go przeoczyć. Jest mocny i zwraca uwagę, a o to przecież chodzi:) Aplikacja jest prosta za pomocą tradycyjnego pędzelka, ale sam liner ma trochę za rzadką konsystencję i lubi prześwitywać, więc nakładam zawsze jakieś dwie warstwy. Schnie bardzo szybko i co dla mnie bardzo ważne nie podrażnia delikatnej skóry powiek.

Trwałość jest całodniowa, aczkolwiek liner nie wytrzymał u mnie łzawienia oczu i troszeczkę się pokruszył. Miało to jednak miejsce pod koniec dnia, więc wybaczam. Z demakijażem nie ma najmniejszych problemów.

Mam nadzieję, że nie zniknie z oferty marki, bo bardzo ciężko mi zdobyć liner w podobnych odcieniu. Dla mnie to bardzo dobry kosmetyk, którego używam z przyjemnością!



eyeliner Wibo Electric Blue, tusz Yves Rocher Sexy Pump Ultra Volume w odcieniu Blue


Ocena : 5 / 5

Cena: 4g / 7,90zł

Dostępność : Rossmann

A  Wy znacie ten eyeliner ?

1 komentarz: