poniedziałek, 10 lutego 2014

Ziaja - Odżywka Codzienna Pielęgnacja - spray do każdego rodzaju włosów





Bardzo lubię lekkie odżywki w sprayu, bo są szybkie i proste w użyciu i nie trzeba czekać aż zadziałają. Odżywka Ziaji również zyskała moją sympatię.

Do wyboru mamy kilka rodzajów, a ja zdecydowałam się na  ten z dodatkiem keratyny roślinnej, protein jedwabiu i prowitaminy B5.  Kosmetyk nakładamy po wysuszeniu włosów ręcznikiem i przeczesujemy po czym możemy przystępować do modelowania włosów.
Pierwszą rzeczą, jaką zauważyłam to to, iż odżywka pomaga w rozczesywaniu, choć ciężko mi powiedzieć jakby to było w przypadku włosów nieposłusznych i skołtunionych. Druga sprawa, że w ogóle nie obciąża włosów, jest bardzo lekka aczkolwiek ja psikam ok. 5 razy na całe włosy i to zdecydowanie wystarczy. Naturalnie, że nie uleczy ona zniszczonych włosów i nie ma działania głęboko nawilżającego dlatego polecam ją zdecydowanie dla takich włosów jak moje, czyli zdrowych i normalnych do używania na codzień.

Nie zauważyłam, aby fryzura układała się po niej lepiej, ale też nie mam żadnych problemów z włosami po jej użyciu. Są one miękkie, puszyste i sypkie i o to chodzi.  Kosmetyk pachnie niezbyt mocno, typowo kosmetycznie.

Myślę, że jeśli będę miała okazję to kupię pozostałe odżywki z tej serii, ot tak na wypróbowanie, bo cena bardz zachęca.

Ocena : 4 + / 5

Cena: 125ml / ok. 10zł

Dostępność: kupowałam w aptece online

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Hydrolized Silk, Wheat Amina Acids, Panthenol, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PVP, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2 Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Linalool, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citric Acid



Używałyście produktów do włosów z tej serii Ziaji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz