niedziela, 2 marca 2014

Britney Spears - Fantasy EDP





Różowa´´ bombka´´ Fantasy jest chyb najbardziej rozpoznawalnym zapachem od Britney i jak zawsze tyle jest o nim opinii ile ludzi. Jedni nie mogą go znieść, bo jest według nich za słodki, a amatorzy słodkości nie wyobrażają nie mieć go  na półce.  W mojej opinii zapachy panny Spears są ciekawe i mam zamiar je wszystkie przetestować, a Fantasy lubię i to bardzo, choć zdecydowanie nie wyobrażam sobie używania go codziennie ani nawet co drugi dzień, a jedynie kiedy chodzi za mną ochota na słodycze i wtedy ten zapach rewelacyjnie się sprawdza. Jednak w ciepłe i gorące dni nawet po niego nie sięgam, bowiem jest wtedy zdecydowanie za ciężki i może przytłaczać. Na jesień i zimę pasuje jak dla mnie zdecydowanie lepiej.

Stworzył go w 2005r. James Krivda z Coty, twórca m.in Splendor Elizabeth Arden, a sklasyfikowano ten zapach jako kwiatowo-owocowo-gourmand z czym w zupełności się zgadzam.

Jeśli jeszcze nie miałyście okazji poznać Fantasy to musicie wiedzieć jedno :  to zapach słodki, nawet bardzo słodki i nie polecam go tym z was, które nie lubią od czasu do czasu pachnieć´´ jadalnie´´.
Bardzo mocno wyczuwalna jest biała czekolada z liczi, jaśminem i orchideą, a w bazie dochodzi do tego korzeń irysa i lekkie drzewne nuty.  Dodatkowo zapach jest na mojej skórze tak mocny, że dosłownie 2 ´´psiki ´´w zupełności wystarczą by pachnieć cały dzień. Nie da się też przeoczyć tego pysznego aromatu, bo ciągnie za sobą mały ogon i interesuje otoczenie :).

Flakon jaki jest każdy widzi. Różowa bomba ozdobiona kryształkami Swarovskiego prezentuje się trochę tandetnie i infantylnie,a  w dodatku nie przepadam za różowym kolorem, ale nie zapominajmy, że to zapach od Britney :) Zresztą widywałam już dużo gorsze opakowania perfum nawet tych z wyższej półki. 

Fantasy to nie jest zapach dla wszystkich i trzeba mieć to na uwadze aczkolwiek jeśli lubicie eksperymentować z zapachami i nie macie uprzedzeń do celebryckich ´´tworów´´ to polecam z czystym sumieniem te perfumy i to bez względu na okazję.

Nuty zapachowe:

nuty głowy: kiwi, liczi, pigwa

nuty serca : biała czekolada, jaśmin, orchidea, babeczka ´´cupcake´´

nuty bazy : piżmo, korzeń irysa, nuty drzewne




Ocena: 5 / 5

Cena: za moje 50ml zapłaciłam 20€

Dostępność : perfumerie online


PS. Tu  możecie zobaczyć reklamę tego zapachu. Według mnie jest ´´taka sobie´´, za to bardzo w stylu wokalistki.





Znacie ten zapach? Co o nim sądzicie?

4 komentarze:

  1. Może być ciekawy, dotychczas nie przyglądałam mu się. Jakoś zwykle ignoruję "zapachy celebrytek". :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy celebrytów też kiedyś ignorowałam, a potem przekonałam się, że one nie ´´gryzą´´ i warto czasem dać im szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego zapachu Britney, coś mnie ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Fantasy jest akurat słodka, ale Believe już znacznie mniej i´´ lżej´´ się go nosi :)

    OdpowiedzUsuń