poniedziałek, 24 marca 2014

Calvin Klein - Delicious Luxury Creme Lipstick odcień Henna







Szminkę dostałam jako gratis do zamówienia na Truskawce. Było kilka kolorów do wyboru, a mnie spodobał się ten o nazwie Henna. Dla mnie to taki nude-róż. Delikatny, idealny na dzień i pasujący do każdego makijażu.

Szminke nakłada się praktycznie jednym ruchem. Jest miękka, ale nie´´ maślana´´. Nie ma drobinek, ale jak widać nie jest ani matowa ani nie nadaje typowo błyszczykowego wykończenia. Pachnie typowo kosmetycznie, ale tak słabo, że praktycznie tego nie czuć, smaku nie posiada.

Bardzo podoba mi się to jak wygładza usta, a moje teraz są ciągle przesuszone i szorstkie. Nawilża też dobrze, nie musiałam pod nią używać żadnego balsamu.

Trwałość jest średnia. U mnie bez jedzenia i picia wytrzymuje ok. 3 godz. nic dłużej, ale nie narzekam, bo naprawdę lubię ją używać i kupię jakiś inny odcień, który wpadnie mi w oko.


To bardzo dobry kosmetyk!

Ocena : 5 / 5

Cena: 3,5g / ok. 11,50€

Dostępność : m.in na Truskawce


Używałyście już kolorówki CK?

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na żywo jets jeszcze ładniejszy:)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie na ustach wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się i myślę, że kupię drugie opakowanie nawet :)

    OdpowiedzUsuń