środa, 19 marca 2014

Delia - Reconstructor- odżywka do paznokci





Ostatnią moją odżywką do paznokci był zestaw Mavali Nail Shield, który świetnie utwardził mi paznokcie. Zużyłam buteleczki i nie ponowiłam zakupu, bo nie było takiej konieczności.
Zresztą jestem zwolenniczką wcierania w płytkę paznokcia naturalnych olejków, po lakierowe odżywki nie sięgam praktycznie wcale, a jeśli już to uważnie czytam ich skład i jak ognia unikam formaldehydu i toluenu.

Moje paznokcie teraz są dość kruche i lubią się łamać, więc znów rozpoczęłam wcieranie olejków,a  tę odżywkę Delii dostałam i mina mi zrzędła kiedy przeczytałam, że zawiera formaldehyd. Chciałam ją od razu wyrzucić, ale pomyślałam, że miesiąc uczciwego testu nie zaszkodzi.

Nakładałam ją tak jak radzi producent : jedną warstwę 2 razy w tygodniu. Odżywka jest w opakowaniu mlecznobiała, a na paznokciach bezbarwna i zostawia leciutki połysk. Niestety śmierdzi niesamowicie! Według mnie dużo intensywniej niż większośc tego typu produktów. Czułam ten odór nawet kiedy zasłoniłam nos szalikiem, żeby go nie wdychać.

Rezultat powinien być taki, że moje pazurki będą utwardzone, wzmocnione i mają szybciej rosnąć. Nic z tego. Oczywiście rosną tak szybko jak zawsze, ale w żadnym wypadku nie są mocniejsze. W czasie kuracji też kilka mi się złamało. Lipa jednym słowem... Odżywka w ogóle u mnie nie zadziałała, ale w sumie spodziewałam się tego. To samo było z odżywką Eveline, która także zawiera formaldehyd. Strzeżcie się tego dodatku i nie kupujcie kosmetyków, które go zawierają, bo to naprawdę nic dobrego!

Ocena:     ogólnie:  2, ale za brak działania:  1  / 5

Cena: 14ml / ok. 10zł

Dostępność : drogerie online i stacjonarne

 

Skład : Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid / Neopentyl, Glucol / Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Acetyl Tributyl Citratem, Aqua, Formaldehyde 2%, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Etocrylene, Silica, CI 77891, Polyvinil Butyral, Trimethylpentanedinyl Dibenzoate
                                

A jakiej odżywki do paznokci Wy używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz