środa, 26 marca 2014

Garnier - Fructis - Nordic Hair Care Pure Volume - szampon do włosów nadający objętość





Dla wyjaśnienia: w Polsce ten szampon figuruje pod nazwą Mega Objętość 48H.

 Szukam szamponu, który rzeczywiście nada moim włosów objętości próbuje wszystkiego co mi wpadnie w oko. Szamponów Fructis nie używałam już bardzo dawno. Ostatni raz miałam ten dla włosów puszących się kiedy dopiero wszedł na rynek i miał inną konsystencję oraz skład. Tak przetłuszczał mi włosy, że przyrzekłam sobie nie wracać do Fructisów nigdy więcej. Niedawno będąc w markecie postanowiłam wypróbować coś nieprofesjonalnego, bo nawet te fryzjerskie szampony słabo radzą sobie z nadaniem objętości. Pomyślałam, że dam szanse Fructisowi.

Od razu powiem, że szampon nie sprostał zadaniu, ale też nie jest zły. W sumie lubię go używać i myślę, że po tej wersji spróbuję jakąś inną. Podoba mi się w nim to, że nie ma silikonów, nie obciąża włosów.  Jego konsystencja jest bardzo rzadka, bezbarwna o pięknym zapachu jabłuszek, który jest chyba największa zaletą teg produktu. Pieni sie dobrze, nie ma problemu ze spłukaniem tylko szkoda, że szampon w ogóle nie radzi sobie ze zmywaniem olejów i nafty...


W kwestii działania jak już napisałam nie ma u mnie efektu WOW! Czytałam, że wiele dziewczyn chwali ten szampon za odbicie włosów od nasady i widoczny efekt´´ push up´´ nawet w przypadku grubych włosów. U mnie tego nie ma, choć skłamałabym mówiąc, że szampon nic nie robi. U mnie bardzo fajnie dodaje włosów lekkości, są po nim sypkie, choć niestety trochę się puszą i lubią latać na wszystkie strony. Kosmetyk dobrze sobie radzi z oczyszczeniem, ale ani nie nawilża ani nie przesusza włosów. Oczywiście użycie odżywki nie podlega tu dyskusji zresztą ja w ogóle nie wyobrażam sobie jej nie użyć po jakimkolwiek szamponie.

Nie lubie tylko opakowania, a dokładnie tej klapki, bo urwała się ona kiedy butelka spadła raz na miękkie podłoże i teraz muszę uważać, żeby szampon się nie wylał. Zresztą ta klapka jest niepręczna, bo przy dłuższych paznokciach jest problem z jej podważeniem.

To dobry szampon do częstego użycia i jako taki go polecam.

Ocena : 4 / 5

Cena: 250ml / ok. 3€

Dostępność:  w marketach i drogeriach

A jakie Wy macie zdanie o szamponach Fructis?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz