środa, 12 marca 2014

Iwostin - Sensitia - krem intensywnie nawilżający SPF 20




Potrzebowałam kremu nawilżającego z sensownym filtrem UV i traf chciał, że taki właśnie znalazłam w trakcie zakupów w aptece online. Lubię naszą polską markę Iwostin, więc nie wahałam się ani chwili i krem intensywnie nawilżający z SPF 20 / UVA 14 powędrował do koszyka.

Na początku nasza współpraca układała się  w miarę dobrze, bo krem rzeczywiście mocno nawilżał, wygładzał skórę i chronił ( sprawdziłam latem!) , ale obecnie nie jestem już do niego przekonana i wiem, że drugiego opakowania nie zakupię.
Kosmetyk ma średnio gęstą konsystencję i praktycznie nie pachnie. Jednak dla mnie pod makijaż odpada, bo jest za tłusty i cera bardzo szybko się przetłuszcza i wygląda na nieświeżą. Nie nadaje się nawet pod sypkie podkłady, bo też po krótkim czasie nabłyszcza skórę aż za bardzo.

Poza tym po nałożeniu wyczuwalna jest niezbyt przyjemna tłustawa powłoka, która akurat u mnie się nie wchłania i jest wyczuwalna do końca dnia, a to dla mnie duża wada.


Nie wiem co sprawiło, że moja cera totalnie ten krem odrzuciła i reaguje na niego zbyt mocnym wydzielaniem sebum, a co więcej zauważyłam też, że wyskakują mi po tym kremie wypryski ( no tak, przeoczyłam znienawidzoną parafinę w składzie!).  Szkoda, bo jako silny nawilżacz i kosmetyk ochronny na lato sprawdza się jak najbardziej i poleciłabym go cerom mocno przesuszonym i nie mającym skłonności do zapychania porów.


Ocena : 3 - / 5

Cena: 75ml / ok. 45zł

Dostępność : tylko w aptekach

Skład: Aqua, Iwonicz Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethoxydiglycol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Caprylic / Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Mineral Oil ( Liquid Paraffin), Octocrylene, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Soybean ( Glycine Soja) Protein: Oxido Reductases, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Sodium Acrylate/ Acrylodimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Disodium EDTA, PEG-8, Tocopherol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Parfum


Używałyście tego kremu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz