czwartek, 20 marca 2014

Klorane - Rozjaśniający szampon na bazie wyciągu z rumianku





Jestem fanką takich´´zwykłych´´ rumiankowych szamponów, choć niestety tutaj nie łatwo taki znaleźć. Ten szampon po raz pierwszy otrzymałam do testów  i tak mi się spodobał, że po skończeniu opakowania postanowiłam go kupić.

Szampon przeznaczony jest do włosów blond i ma on za zadanie naturalnie je rozświetlić. Jestem naturalną blondynką i potwierdzam, że ten kosmetyk rzeczywiście nadaje włosom LEKKICH, słonecznych refleksów, ale wygląda to naprawdę naturalnie i pewnie nie na każdych włosach będzie zauważalne. Konsystencja szamponu przypomina trochę miód i ma podobny odcień.Zapach jest dość mocny, typowo rumiankowy, ale mnie się podoba.  Bardzo dobrze się pieni i już w trakcie mycia da się wyczuć, że włosy są bardzo miękkie. Kilka razy zdażyło mi się nie użyć żadnej odżywki ( jednak były to sytuacje wyjątkowe!)  i z rozczesaniem włosów nie było problemu. Co więcej fryzura była bardzo puszysta, choć włosy lubią sobie polatać na wszystkie strony. Podobny efekt dają u mnie szampony naturalne i te dla dzieci.

Nie zauważyłam, aby po tym kosmetyku włosy szybciej mi się przetłuszczały. Myję je co drugi dzień.

To taki prosty szampon, który nie robi cudów z włosami jak kosmetyki profesjonalne, ale poprostu je myje i nie przesusza i za to go lubię. Polecam wszystkim blondynkom!


Ocena : 5 / 5

Cena: 200ml ( dostępne jest też 400ml) / ok. 30zł

Dostępność : apteki online i stacjonarne


Znacie kosmetyki Klorane?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz