sobota, 22 marca 2014

Mandarina Duck - Rogue Intense EDT






Rogue Intense spodobał mi się od pierwszego testu, a w takie wczesno wiosenne dni jak teraz bardzo przyjemnie mi się go nosi. Jest to kwiatowy zapach, ale nie bardzo intensywny dlatego nie zmęczy ani użytkowniczki ani nikogo wokół.

Bardzo wiele osób tu tonę świdrującego, ostrego pieprzu i spodziewałam się, że i na mnie ta nuta będzie dominująca. A jednak nie. Na mnie wyraźnie dominuje łagodny jaśmin w towarzystwie słabej herbaty i piżma, które nadaje kremowości podobnej do zapachu klasycznego kremu Nivea.

O ile lubię zawsze´´ ciągnąć za sobą ogon´´ to nie przeszkadza mi to, że Czerwona Kaczka jest dość bliskoskórnym zapachem aczkolwiek dla innych  wyczuwalnym. Miło układa się na skórze i współgra z nią,a  co dla mnie ważne nie łapię się na tym, że zapach drażni mnie w ciągu dnia i dziwnie ewoluuje.

To zapach z gatunku nieinzwazyjnych. Idealny kiedy chcemy pachnieć świeżo, interesująco, ale nie wypada´´ powalać´´  otoczenia i zbytnio zwracać na siebie uwagę. Na wiosnę i lato na codzień jak znalazł.

Trwałość u mnie duża, bo ok. 7 godzinna. Flakonik jest dość nieporęczny szczególnie jeśli ktoś nosi perfumy ze sobą. Podoba mi się jednak ten czerwony kolor :)


Nuty zapachowe :

nuty głowy : lilia, gardenia, pieprz, jaśmin, herbata, heliotrop

nuty bazy: drzewo sandałowe, piżmo, wanilia, cedr


Ocena : 5 / 5

Cena: 100ml /  ok. 80zł

Dostępność : perfumerie online

Znacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz